snelkoppelingen op bureaublad zijn blauw

Status
Niet open voor verdere reacties.

femkewubben

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2006
geachte redder,

Ik heb sinds kort ineens blauwe icoontjes op mijn bureaublad
van de snelkoppelingen (van bv programma's).
Dat wil zeggen de titels onder het ikoontje staan in blauwe velden van allemaal.
Hoe komt dit, en is dit te verhelpen?

ondergetekend,
Ex-Apple gebruiker

Femke

Klik rechts op je bureaublad en dan eigenschappen nemen en dan bureaublad, daar kan je alles terug in stellen. Klik dan op bureaublad aanpassen, standaard instellingen herstellen.

Martiny zei:
Bij deze heeft het wat langer geduurt :o
maar is wel opgelost:D
Daar ging het over de iconen zelf toch? Femkewubben heeft het over de kleur van de tekst qua snelkoppelingen, of ik moet mij erg vergissen.

gezina zei:
Daar ging het over de iconen zelf toch? Femkewubben heeft het over de kleur van de tekst qua snelkoppelingen, of ik moet mij erg vergissen.
Volgens mij, als je op blad 2 kijkt,, kom je der ook achter dat het over de tekst gaat..
alleen ik geloof (nu) niet dat ie echt opgelost is :o

maar bij @NBB-SHAGGER weer wel :o

Laatst bewerkt:
In configuratiescherm, systeem, geavanceerd, instellingen, visuele effecten, vallende schaduw voor namen van pictogrammen op bureaublad kun je deze aanvinken en dan is de achtergrond van de tekst van de pictogram transparant.

Nu zie je de achtergrond van bereaublad, die zie je ook als je het bereaublad op geen zet, rechtsonder zie je dan de kleur.

Gaat kennelijk over allebei, blijkt dus ook een nuttige link. :thumb:

Ja, rechtsklikken op bureaublad > pictogrammen schikken op > vinkje weghalen bij: webonderdelen op bureaublad vergrendelen.

Dit was inderdaad... Dé oplossing.
So close, yet so far away!

Bedankt maar weer!

Femke

Laatst bewerkt:
Het is een combinatie van alle 2 de manieren, je moet de instelling in het configuratiescherm goed zetten (schaduw zichtbaar) en met rechtermuisknop op het bureaublad de webonderdelen vergrendelen :thumb:

Topics van 2 jaar oud zijn niet actueel meer en daar hoeft niet meer op gereageerd te worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan