snelkoppelingen werken NIET ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

tilburger

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2001
Berichten
339
Beste gebruikers,

vraagje: IK heb op mijn nieuwe PC al mijn favorieten snelkoppelingen gezet. \maar nu blijkt dat er geen eentje werkt. Hoe kan dit ?

Ik zal een voorbeeld geven, ik ga naar een willekeurige internetpagina en op die pagina (met de rechtermuisknop) maak ik een snelkoppeling op het bureaublad. Nadat ik de pagina geloten heb en probeer via de snelkoppeling op die pagina te komen lukt dit niet !!!
Je ziet heel even een zandloper maar daarna niks meer.
OOK de koppelingen in mijn mailtjes zijn niet aan te klikken ?!?!??!!

Wie heeft de oplossing ?
 
probeer eens zo,n pagina eerst toe te voegen aan favorieten (rechtsklikken>toevoegen aan favorieten)
dan vanuit favorieten een snelkoppeling maken.
(kopieren naar>buroblad)
 
Geplaatst door Franz
probeer eens zo,n pagina eerst toe te voegen aan favorieten (rechtsklikken>toevoegen aan favorieten)
dan vanuit favorieten een snelkoppeling maken.
(kopieren naar>buroblad)

Je hebt gelijk !!!
Als ik het op jouw manier doe dan werken ze wel, maar in mijn mail nog niet ???????
 
En als je dit aanvinkt 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, of aldaar klikken op Webinstellingen herstellen), lukt het dan wel?

Verwijder ook even de "tijdelijke internet-bestanden'' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Klik op OK.
 
Geplaatst door gezina
En als je dit aanvinkt 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, of aldaar klikken op Webinstellingen herstellen), lukt het dan wel?

Verwijder ook even de "tijdelijke internet-bestanden'' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Klik op OK.

Gezina en Franz,


het is allemaal al weer opgelost dank zij jullie twee. Dank u wel, gelukkig maar, en supersnel.
Proficiat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan