Snelkoppelingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

catweazl

Verenigingslid
Lid geworden
18 apr 2009
Berichten
61
Hoi iedereen, Ik ben pas nieuw op deze site en wil een probleem voorleggen.
Ik ben niet meer in staat om een snelkoppeling op het bureaublad te maken. Als ik rechts klik en naar nieuw ga kan ik alleen een map maken. Als ik een programma instaleer en dit wil een koppeling maken wordt dit niet toegestaan. Wat kan dit zijn?
Ik draai inmiddels SP2 RC, maar had dit al bij SP1. Heb een Acer Aspire 5104 met een AMD Turion 64X2 en 4 G RAM.
 
Laatst bewerkt:
Goede morgen, als een programma een koppeling wil maken krijg ik volgende melding "IPersistFile:: Save Failed; code 0x80070005. Toegang geweigerd." En als ik zelf dus een snelkoppeling wil maken krijg ik de melding dat mijn schijf vol is. Heb een 160GB schijf verdeeld in C en D. C is nog 45,2GB (43%) vrij en D is nog 20.8GB (47%) vrij. Maar ik heb een tijd geleden MS Steady State uitgeprobeert en verwijderd, ik geloof dat daarna het probleem begonnen is.Maar ben hier niet helemaal zeker van. Heb niet veel snelkoppelingnen op mijn bureaublad. Ik kan wel een koppeling in 'snelstarten' maken, maar kan deze niet naar mijn bureaublad verplaatsen. Zelfde melding "schijf vol"
 
Laatst bewerkt:
Ben inmiddels overgestapt op Windows 7, dus eigenlijk probleem opgelost. Maar als nog iemand weet wat de reden was verneem ik dat graag, kan ik hier in de buurt misschien iemand anders helpen.:)
 
Het werken met Vista ging perfect. Had SP2 erop gezet en had best een verbetering t.o.v. SP1, maar dat ene probleempje bleef. Niet dat dat erg was want ik houd van een zo leeg mogenlijk bureaublad dus gebruik alleen de balk snelstarten, maar toch. Het niet opgelost krijgen van zo'n probleempje irriteerd me dan :mad:. Maargoed, bedankt voor de link, ga deze eens op mijn gemak doornemen.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan