snelkoppelingen

• Onderwerp starter Onderwerp starter ake
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ake

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2009
Hoi Computergenoten. Als computer gebruiker heb ik vaak snelkoppelingen op het bureaublad. Het probleem is dat wanneer ik een snelkoppeling maakt deze weliswaar het gewenste programma geeft maar altijd met een klein beeld zodat ik steeds moet maximaliseren. Ik heb al van alles geprobeerd en kan niet vinden waar het aan ligt. Kan ik in het programma iets aanpassen zodat de snelkoppeling automatisch het maximale scherm geeft?
Wie kan me daar bij helpen? Ik heb vista home premium. Het probleem is niet altijd geweest dus denk ik dat het ergens aan een instelling ligt. Weet iemand hoe ik daar in kom en hoe de instelling kan aanpassen?
Alvast bedankt voor jullie meedenken. Ake

Ik weet wel dat je bij elke snelkoppeling kan kiezen of die in een normaal venster, geminimaliseerd of gemaximaliseerd kan uitvoeren. Het zal wel helpen maar dan moet je het bij elke snelkoppeling gaan veranderen.
Hier is een foto : rechter muisklik op een snelkoppeling en hierna eigenschappen :thumb:
foto1.jpg

PS: dit is nu een voorbeeld met google chrome maar het werkt ook bij andere programma's

Laatst bewerkt:
bedankt dizziboy97 voor je meedenken maar als ik dat schermpje oproep via de snelkoppelingen die ik op mijn scherm heb staan komt die mogelijkheid tot maximaliseren niet voor. Wel kan ik door een rechtermuis klik een mogelijkheid vinden om te maxmaliseren maar dat is maar voor een keer.
Gr Ake

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan