snellaadkabel voor smartphone

u790105

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2017
Berichten
174
laad een smartphone rapper op met een snellaadkabel
heb dat ergens gelezen
wat is jullie mening
 
Ikzelf heb een snellader die werd geleverd bij mijn mobiel, de OnePlus 9 Pro. Ding zit zo vol.
Of het ook werkt als je een apart snellader koopt en deze aan een mobiel hangt, weet ik niet.
 
Er zit degelijk verschil in de gebruikte kabels !
Mijn POCO F3 laadt met de bijgeleverde kabel en lader, binnen een uur op naar 100% (vanaf 10% batt.percentage), met een andere kabel, (een Action/Blokker kabeltje) doet deze er bijna een keer zo lang over om vol te krijgen ..
Wanneer ik deze aangesloten heb met de originele kabel geeft deze ook op het scherm aan met 'turbo charged' op te laden, met de Actionkabel geeft deze gewoon 'opladen' aan.
 
Ja het maakt nogal wat uit. Desondanks zal een telefoon die niet gemaakt is voor snel laden, ook niet sneller opladen aan een snel lader. Aangezien dat de lader dit controleert of bemerkt. Je hoeft voor een oudere telefoon geen 2 of zelfs 3 Ampere lader te hebben.
 
Het hangt van het geheel af en laden gaat zo snel als de langzaamste component in het geheel.

Dus enkel een snellaadkabel zal alleen helpen als je lader voldoende krachtig is en je telefoon het ook ondersteund.
 
Mijn smartphone wordt geleverd met een snellaadkabel en hij laadt snel op. Maar toen ik een andere snellaadkabel kocht, ging het opladen niet meer zo snel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan