Snelle Laptop(school/games)?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woutertjuh88

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2005
Omdat ik volgend jaar weer naar school ga (opleiding Mediatechnologie) zoek ik een goede laptop, waar ik ook goed games op kan spelen.

hebben jullie nog leuke laptops gezien?

Ik wil minimaal 17"
min. 2 gb ram
Goede videokaart (min 8600/2600 512 mb)
Snelle hardeschijf 7200rpm
Goede stevige behuizing
max € 2000,- (inclusief Office á €130,-)

Laatst bewerkt:
- De Qosmio heeft helaas een 2 langzame harde schijven 4200rpm deze vind ik ook erg prijzig als ik het vergelijk met de eigenschappen)
- De Alternate laptop ziet er erg plastic uit en dus niet erg stevig. heb nu een toshiba satellite A60-188 en die was binnen een jaar versleten aan de buitenkant.(verf laat los, schanieren afgebroken, toetsen zitten klem.) dit wil ik dus niet weer dus daarom wil ik nu een stevige laptop. (hij wordt nu gebruikt als dvd speler op me kamer met een 19'' scherm er aan..
- De MSI vind erg prijzig voor zijn prestatie en vind het design ook niet mooi erg vierkant en ziet er ouderwets qua model uit.

Ik weet het ik ben erg krietisch maar dat hebben jullie wel gemerkt.
Maar, ik een goede laptop wil die elke dag mee naar school gaat. Deze moet dus stevig zijn en ook een krachtpatser zijn.
Zijn er nog andere suggesties?
of is het slim om een macbook te kopen (aangezien ik daar op school ook veel mee ga werken) maar dan is de vraag kan ik daar ook games op spelen (dus windows op zetten evt.)??

zonder windows dus komt er nog 170 euro bij (ultimate).. is het nog 2200 euro..
ik wil maar 2000 euro uitgeven..

BluRay

Ik heb nog wat zitten rond neuzen en ben gevallen voor de:

Klikker De Klik

Zelfde Model alleen een 8700 inplaats van de door jouw genoemde laptop 8800...

Deze valt ook iets beter in me budget...

In iedergeval bedankt voor JULLIE Hulp!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan