snelle tabbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dorien7

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2002
Als ik in IE 7 met een tab een nieuwe pagina opende kreeg ik een pagina waarop mijn meest geopende websites te zien waren. Met een klik erop kon ik ze openen. Ik heb wat zitten rommelen met IE 8 erop en er weer af en nu komt deze pagina niet meer, er staat nu alleen dat ik een nieuw tabblad heb geopend. (Alsof ik dat niet wist.) Ik kan wel met een knop de geopende tabbladen zien, maar dat is niet de bedoeling. Het werkte heel handig, je hoeft niet eerst alle websites te openen, maar kunt met één klik openen wat je nodig hebt. Ik weet niet hoe hij er vroeger op gekomen is, hij was er opeens en nu weet ik ook niet hoe ik hem weer terug krijg. Jammer dat ik hier geen plaatje kan plakken, dat zou het duidelijker maken. Ik hoop dat de vraag toch duidelijk is en dat iemand een oplossing weet.

Extra - Internetopties. Hier klikken op instellingen bij tabbladen, hier even rond zoeken.

Alternatief: Google Chrome, deze browser heeft dit standaard.

Ik heb alles wat bij tabbladen staat geprobeerd, maar wat ik zoek staat er niet bij. Zelfs in de venstertjes MS laten weten dat het antwoord niet voldoet, ze geven zowiezo alleen antwoorden op vragen zelf bedenken en niet op de vragen waar gebruikers mee zitten.

Heb je de google toolbar geïnstalleerd ?
Als ik deze namelijk uitschakel krijg ik alleen de melding dat er een nieuw tabblad geopend is. Als ik 'm inschakel krijg ik te zien wat ik eerder heb bezocht !

@flow10

:p Bedankt, hij is er weer. Ik had inderdaad de Google toolbar eraf gehaald toen het met IE 8 fout liep.

En nu zijn ze weer weg. Ik heb geen IE8 denk ik, want ik heb hem niet meer geinstalleerd en hij staat op de MS pagina nog als belangrijke update. Wel de Google werkbalk geinstalleerd. Als ik een tabblad open krijg ik pagina waarop staat dat ik een tabblad heb geopend (voor hoe dom houden ze ons eigenlijk?) en dat ik met Yahoo kan gaan zoeken. Maar ik wil helemaal niet met Yahoo zoeken, ik wil mijn overzicht weer hebben. Heb vanmorgen ook al voor de zoveelste keer de AVG werkbalk eraf gehaald, die instaleert zichzelf voortdurend en maakt het deel van mijn scherm dat ik zelf nog kan gebruiken steeds kleiner.
Hoe krijg ik mijn overzicht van meest bezochte websites weer terug? En misschien nog een vraag: kan ik Microsoft aan hun verstand (voor zover aanwezig) brengen dat dit mijn pc is en dat ze niet voor mij moeten gaan bepalen wat ik daarmee wil doen en zeker niet steeds allerlei zaken erop zetten en veranderen. Ik raak er gestoord van en het kost me veel te veel tijd.:evil::evil::evil::evil::evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan