snelle usb-poort

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rened

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2004
Berichten
95
Ik heb net mijn computer opnieuw geinstalleerd, en nu wil ik mijn externe harde schijf ook leegmaken, Maar deze is aangesloten op een snelle usb poort ( links in mijn laptop, met een apparaatje hiervoor) Alleen nu lijkt het wel of die dit apparaatje niet herkent. Als ik mijn harde schijf hierop aansluit, dan doet ie het wel gewoon, maar dan staat er alsnog de melding " snel usb-appraat op trage usb-hub aangesloten.

Hoe kan ik dit verhelpen. Hiervoor had ik er namenlijk geen last van. En het probleem is dus dat ie bij het formatteren van de harde schijf blijft hangen nu, en ik gok dat als de snelle verbinding het doet, dat het dan wel lukt!
 
Geef eens wat specificaties van de usb-aansluitingen?
Het klint nu als een usb 2.0 apparaat voor de h.d. op een usb-1.1 poort in de laptop.
Dat zou betekenen dat je de driver van je usb op de laptop moet vervangen.

Heb je nog meldingen staan bij apparatenbeheer?
 
usb poort

Ok ik zal wat extra info geven.

Het is een cardbus card, 2p usb 2.0, En deze stop ik in volgens mij speciaal gemaakte ruimte, weet ik trouwens wel zeker, want eerste deed ie het wel ( soort brievenbus opening) voor snelle usb, alleen als ik nu dus iets in deze cardbus card doe, dan ziet ie t niet het systeem niet dat de harde schijf in een snelle poort zit.
en krijg ik dus de eerder vermelde waarschuwing.

Als ik bij apparaatbeheer kijk, dan krijg ik het volgende te zien.

usb controllers: met de volgende dingen hieronder:
ALI PCI naar usb open host controller
ALI PCI naar usb open host controller
NEC PCI naar usb open host-controller
NEX PCI naar usb open host-controller
USB-apparaat voor massaopslag
usb hoofdhub
en dat maal4 ( die usb hoofdhub)

en die asb apparaat voor massa opslag is dus die externe snelle harde schijf.
En waar ik ook kijk, alles werkt correct staat er bij eigenschappen.

De computer is een Packerd Bell laptop.
 
Laatst bewerkt:
snelle usb

bedankt, goede sites joh!!! kan daar veen van leren!

Alleen zie ik bij digiweetjes niet iets specifieks staan over snelle usb aansluiting,
 
Laatst bewerkt:
Hallo mensen..
Ik heb ook al een tijdje het zelfde probleem als Rened..
Heb al verschillende dingen geprobeert.
Al de juiste stuurprogramma's geinstalleert, maar hij blijft de melding geven te snel usb-apparaat op trage usb-hub aangesloten.
Ben benieuwd of iemand mij kan helpen of dat Rened al een oplossing ervoor gevonden heeft!
Hoor het wel..
Alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan