sneller surfen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Worldserver

Banned
Lid geworden
16 feb 2004
Berichten
339
Nou iedereen kent loadqm wel op zijn pc, niet ? Wel ik heb me laten vertellen dat dit het surfen en zoeken vertraagd, is dit zo ? Indien niet, waarvoor diend het dan ? :confused:
 
Laatst bewerkt:
Idd, gelezen. Niets dat zegt dat het je zoekwerk vertraagd ! :( ! Moest er iemand wel een specifiek antwoorden kunnen geven als ja & nee :) gelieve dat eens te zeggen, want ik men pc gaat al redelijk traag vind ik.
 
Heb je al eens op spyware gecontroleerd?
 
2weken geleden dat ik dit deed met adaware6.0 kent er iemand een betere want naar schijnt zijn er toch dingen die adaware6.0 niet aangeeft !
 
Adaware is in mijn ogen 1 van de beteren.

Je kunt ook nog spybot search and destroy gebruiken en een hijackthis logfile plaatsen in het spyware topic
 
Blijkbaar heeft het wel een vertragende werking
 
This task loads the MSN Queue Manager and is installed when you install MSN Explorer or MSN Messenger. LOADQM gobbles up system resources and appears on most end-users’ Task Lists who come to us complaining of low System & User Resources or very slow, “crawling”, PCs. In December 2003 this is still one of the worst behaved Microsoft programs !

Recommendation :
Disable immediately, or Delete using The Ultimate Troubleshooter. Next, reboot your PC and find LOADQM in the C:\WINDOWS folder. Rename it to LOADQM.EXE.OLD as if you do not it will otherwise get put back in your Task List at some stage or other (on some PCs you may need to boot into Safe Mode before you are able to rename LOADQM). Note : LOADQM gets re‑installed every time you install a new version of Microsoft’s MSN Messenger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan