Sneller uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

quadran

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2006
Mijn FTP programma werkt nu feilloos met FTP->Put

maar kan ik misschien een andere protocol programmeren dat sneller is dan het FTP protokol ?

Mvg

Uhm... wat voor verbinding mag jij dan wel niet hebben ? Op een goede server haal ik gewoon 2.4 MB/s via FTP hoor. ;)

En het FXP'en doen ze ook gewoon met 10/100(tegenwoordig ook wel 1000, denk ik) Mbits servers hoor.

Ik gebruik gewoon mijn 50MB gratis webruimte op Telenet.

Ik gebruik gewoon mijn 50MB gratis webruimte op Telenet.

Wat ik probeer te zeggen is dat het FTP protocol snel genoeg is, maar dat het waarschijnlijk een ander probleem is. Haal je met een FTP programma van anderen een hogere snelheid ? Dan zou het aan je eigen code kunnen liggen. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat de server van Telenet niet snel genoeg is. (of dat er een limiet op de snelheid zit)

Heb je ook al een andere server geprobeerd ? Misschien dat je daar wel een hogere snelheid haalt.

Met FileZilla haal ik ook maar een 49kB/sec naar Telenet webruimte.

Downloaden van andere sites gaat dan weer wel snel, bijvoorbeeld een programma downloaden van een site.

Mvg

Downloaden van andere sites gaat dan weer wel snel, bijvoorbeeld een programma downloaden van een site.

Dan gok ik er op dat er gewoon een limiet op staat. (anders moet je het eens 's morgens heel vroeg proberen of 's avonds laat)

Er valt dus niks te optimaliseren waardoor je sneller kunt uploaden. :p

Je weet neem ik aan wel dat je uploadsnelheid niet gelijk is aan je downloadsnelheid toch? Bij mij persoonlijk zit hier een factor 8 verschil in bijvoorbeeld

Je weet neem ik aan wel dat je uploadsnelheid niet gelijk is aan je downloadsnelheid toch? Bij mij persoonlijk zit hier een factor 8 verschil in bijvoorbeeld

lol... zo goed had ik niet eens opgelet. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan