sneller windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

toine201

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2008
Berichten
107
toen ik mijn acer windows vista laptop kocht was deze super snel. langzaam word deze laptop trager. ik wil deze weer net zo snel hebben als bij aankoop maar defragmentatie en een volledige herstel (die ik heb gemaakt toen ik hem voor het eerst gebruikte) helpen niet. via google zoeken naar: pc net zo snel maken als bij aankoop levert geen resultaten op. alleen maar over het kopen van een pc.

via registrybooster is het mogelijk het registerfouten te herstellen maar dit programma kost geld.

weet iemand hoe ik mijn computer weer net zo snel krijg als toen ik hem kocht??


gr toine
 
Al eens windows opnieuw geinstalleerd? (let op wel een backup maken van belangrijke bestanden)
 
ik heb geen idee hoe dat moet ik heb namelijk geen windows vista cdrom ofso. ik heb wel een volledige herstel gedaan via acer backup. deze backup heb ik gemaakt vlak na het installeren.
 
Is je pc altijd traag of zijn er ook momenten dattie sneller is ?

Hoeveel geheugen zit er in je pc ?

Wat voor virusscanner gebruik je ?

Kun je zien wat voor processen er allemaal actief zijn en welke het meeste CPU en geheugen gebruiken ?

Je zou ook eens bij msconfig kunnen kijken of er veel (overbodige) programma's opstarten wanneer je pc opstart.
MSCONFIG (dit geldt ook gewoon voor Vista)

groeten Marcel
 
ik heb 4 gb werkgeheugen en er zijn ook momenten dat ie een stuk sneller is. ik heb met het opstarten items via MSCONFIG een paar uitgezet en het opstarten is nu sneller :D heel erg bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan