Snelmenu in windows7

• Onderwerp starter Onderwerp starter roto
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

roto

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 mei 2001
Hallo allemaal.

Ik ben ook overgestapt naar windows7, en dit bevalt me super. Op een kleine detail na, namelijk het gemis van het snelmenu naast de startknop. Ben een tijdje aan het rommelen geweest en heb het voor elkaar gekregen dat het werkt. Mischien zijn er meer die ik hiermee kan helpen dus heb er een handleiding voor gemaakt.

Handleiding is hier te vinden. http://rotosoft.no-ip.org:8080/Inschakelen snelmenu in windows 7.htm

Met vriendelijke groeten Erik Rothuis

Laatst bewerkt:
Hoi ikzelf.

quick launch = Snelmenu. Maar die link had ik nog niet gevonden, dus ben zelf aan het prutsen geslagen. Hoop dat mijn handleiding voor de niet engelstaligen te begrijpen is.

Hoi ikzelf.

quick launch = Snelmenu. Maar die link had ik nog niet gevonden, dus ben zelf aan het prutsen geslagen. Hoop dat mijn handleiding voor de niet engelstaligen te begrijpen is.
O jawel hoor!

Trouwens, in jouw link staat toch wel aangegeven hoe je ´m aan de linkerkant van de taakbalk krijgt....sorry....had niet genoeg doorgescrolled....:)

Tja daar hoort hij toch ook te staan haha:)

quick launch = Snelmenu.

Quick launch != Snelmenu

Quick launch = Snel starten (De Snel starten-werkbalk).

Het menu dat verschijnt als je met de rechtermuisknop ergens op klikt is een snelmenu.

snel starten (Quick Launch) verdwijnt na iedere start/herstart.

Ik heb volgens stappenplan mijn snel start gekregen.
maar ik moet steeds iedere keer na opstarten of herstarten, weer handmatig weer te voorschijn toveren.
Het lijkt dat er in het register niet opgeslagen wordt.

Hoe kan ik in het register vast leggen dat snel start moet blijven op de taakbalk?

Ik werk met
Windows 7 Ultimate
2 GB
500 GB

Gr,

MoFaSa

Via de group policy (start -> gpedit.msc -> enter).

show-quick-launch-option.jpg

group-policy-editor-for-quicklaunch-on-taskbar.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan