Snelonderdelen bedrijfsgegevens opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Malicka

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
Berichten
293
Ik wil de bedrijfsgegevens opslaan die ik heb ingevoerd bij Snelonderdelen. Als ik in een document bij snelonderdelen de bedrijfsgegevens invoer, kan ik ze in dat document hergebruiken, maar als ik het document sluit, zijn de gegevens weg. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de gegevens worden opgeslagen?

Ik heb gezocht bij Microsoft Office en in een Wiley Bible, maar nog niets gevonden over dit specifieke onderdeel. Het lijkt bij Bouwstenenbeheer te moeten gebeuren, maar daar staan deze snelonderdelen niet.

Ook onder de Office-knop>Opties, kan ik die gegevens niet ergens invoeren. Daar kan ik wel de auteurnaam kwijt, maar de overige gegevens niet.

Wie biedt een oplossing?
 
het begint erop te lijken dat ik voornamelijk mijn eigen antwoorden vind. Waarom dat pas gebeurt nadat ik een vraag heb gepost, is me een raadsel, maar zolang de raadsels worden opgelost (ongeacht door wie) zal me dat een zorg zijn.

Het antwoord is tweeledig. Eerst geef ik antwoord op de vraag waar ik kan aanpassen wie de auteur is.
1.
  1. Klik op de Office-knop
  2. 2. Kies voor Voorbereiden>Eigenschappen
  3. 3. Hier geef je de naam van de Auteur, de Titel, het Onderwerp, Trefwoorden, Categorie, Status en Opmerkingen.
Wil je meer (zoals ik met het invoeren van de bedrijfsgegevens) dan klik je bovenin op het pijltje naast 'Eigenschappen van document' en kies je voor 'Geavanceerde eigenschappen'. Op het tabblad Samenvatting kun je de overige informatie kwijt. Als je daar toch bent, bekijk ook de overige tabbladen boordevol informatie;-)
 
Snelonderdelen worden anders gebruikt dan ik dacht. Ik dacht dat ik ze kon gebruiken om een koptekst of voettekst mee te vullen maar helaas. Je kunt wel allerlei gegevens invullen, maar dat wil niet zeggen dat je die gegevens via de Snelonderdelen in de koptekst of voettekst kunt toevoegen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan