Snelstartbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colombe

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2001
Berichten
754
Ik heb een vervelend probleempje met m'n snelstartbalk. Iedere keer nadat ik mijn laptop volledig afsluit en weer aanzet, zijn de instellingen van mijn snelstartbalk gewijzigd. De volgorde van de programma's is gewijzigd en de "balk" die de snelstarters afsluit en verbergt bevindt zich helemaal rechts. Voor de goede orde ik blokkeer de balk natuurlijk altijd.
Iemand een idee wat de oorzaak is en hoe ik het kan corrigeren?
 
Rechtmuisknop op de balk en aanvinken taakbalk vergrendelen.
 
Bij mijn vraagstelling zei ik al dat ik dat altijd doe. Dat is dus niet de oplossing.
 
Vink snelstarten eens helemaal uit.
Herstart.
Voer het opnieuw in.

Schuif de balk naar link en zet weer vast.
 
Ik heb het geprobeerd, maar het helpt niet helaas. Nog andere suggesties?
 
Ik probeer het nog maar een keer, het probleem is nog niet opgelost: niemand een idee?
 
Dit is een heel appart probleem. Hoelang heeft u dit probleem al? Als dit probleem pas recent ontstaan is, kunt u het probleem wellicht verhelpen met een systeemherstel naar eerdere datum.

Andere zaken die u zou kunnen controleren:
-> Probeer een ander bureaublad thema. Zet hem eens om naar Windows Basic en dan weer bijvoorbeeld terug naar Vista Aero.

Start de computer op in een cleanboot, en controleer / wijzig de instellingen.

De computer schoon opstarten met een "cleanboot":
1.Klik op Start, typ msconfig in het vak Zoekopdracht starten en druk op Enter.

Als u om een beheerderswachtwoord of bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of klikt u op Doorgaan.
2. Selecteer op het tabblad Algemeen de optie Selectief opstarten.
3.Schakel onder Selectief opstarten het selectievakje Opstartonderdelen in het geheugen laden uit.
4.Open het tabblad Services, schakel het selectievakje Alle Microsoft-services verbergen in en klik op Alles uitschakelen.
5.Klik op OK en klik op Opnieuw opstarten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan