sneltoets internet per ongeluk veranderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

JolandaC

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2000
Hoi,
Ik heb per ongeluk de sneltoets op mijn keyboard om naar internet toe te gaan veranderd.
Vraag me niet hoe, maar als ik er nu op druk kom ik in mijn map Program Files terecht.
Ik snap er niets van, maar ik wil het graag weer terug veranderd hebben, maar hoe??
Wie kan mij hierbij helpen?
Jolanda

Die knoppen kun je veranderen dmv de software van de makers van het Toetsenbord.

Dus nu rest de vraag: Van welk merk is jou toetsenbord??

Wat je nu al zou kunnen doen is kijken naar de icoontjes die naast de tijd staan misschien staat er eentje tussen die het logischerwijs is. Dus klik met de rechter muisknop op de icoontjes en bekijk de opties.

De groeten,
Mark

Het is nu ook simpel door iets kleins gebeurd, dat moet dan toch wel simpel weer te herstellen zijn, of zie ik dat verkeerd ;-)
Jolanda

Ok maar als ik niet precies weten wat je precies bedoelt en waar je mee werkt kan ik je geen simpel antwoord geven aangezien er dan tientallen mogelijk zijn.

Dus als jij zou kunnen vertellen wat voor een merk toetsenbord je hebt of wat voor soort pc (als je zo'n pc als bv Compaq,HP,Packert Bell enz) dan kan ik je een gericht antwoord geven met preciese instructies.

De groeten,
Mark

Offtopic:
De kleinste wijzigingen in een pc kunnen grootste problemen veroorzaken.

Ik heb een toetsenbord van medion, wat bij de pc zelf hoort.
Ik hoop dat je mij verder kunt helpen want dit is echt lastig:-(
Jolanda

Dankzij dat irritant trage internet bij mij (geen ADSL ik val net buiten de regio :mad: ) kan ik de bestanden niet downloaden zodat ik je goed kan helpen.

Maar ik ga je een mogelijk antwoord geven:

Ga naar Start
Ga dan naar instellingen
Klik op Configuratiescherm
Zoek in het venster wat je nu voor je krijgt naar toetsenbord
Dubbelklik daarop

Als het goed is wordt er weer een nieuw venster weergegeven. Snuffel nu eens de tabbladen (als er tenminste meerdere zijn) door en kijk eens als je iets ziet staan over: Sneltoetsen, hotkeys of shortcutkeys.

Andere oplossing:
Misschien heb je nog de boekjes die bij de computer zaten als het goed is er wel een boekje bij die je uitleg geeft over die sneltoetsen.

PS ik ga het downloaden van die bestanden later nog eens proberen dus misschien kom ik tzt nog met een beter antwoord.

De groeten,
Mark

Tot zover alvast bedankt Mark.
Ik ga eens rondsnuffelen.......
je hoort het nog.
Groetjes Jolanda

Het is helaas nog niet gelukt.
Ik hoop dat jij of iemand anders mij toch verder kan helpen.
Alvast bedankt
Jolanda

Hallo

Je moet het toch in de hoek zoeken die mark aangeeft.
Ik weet niet welk os je hebt maar in xp gaat het als volgt.

Configuratiescherm>toetsenbord>knoppen.
In het scherm dubbelklikken op de knop "verbinden", geef in het volgende scherm de gegevens op die voor jou gelden.

Kun je ook aangeven waar je er niet uit komt, of is systeemherstel mischien een optie.

Succes

groetjes leon

Nou, ik heb nogmaals gekeken onder conf.scherm onder toetsenbord, maar daar staat bij mij echt geen knoppen of toetsen, alleen maar snelheid en hardware.
Nu heb ik een systeemherstel gedaan en het werkt weer zoals het eerst was.
Dus probleem opgelost; bedankt
Jolanda

Ok dat is een oplossing waar ik niet aan gedacht heb.
Gebruik namelijk zelf nooit systeemhersel.

Maar ja het gaat erom dat het nu weer goed werkt.

De groeten,
Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan