sneltoetsen afzetten ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

claudine algoet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Hoi,

Telkens ik een soort combinatie typ terwijl ik gewone tekst aan het typen ben krijg ik een kader met de vraag of ik een update wil installeren van Word.
Ik kan die niet doen omdat het op mijn werk is. Toch zou ik die combinatie kwijt willen want dat is heel vervelend omdat ik telkens dat kader krijg en ik dan telkens dat kader moet afsluiten nadat ik op "nee" heb geklikt.
Waar zou ik dit kunnen aanpassen ?

Geplaatst door claudine algoet
Hoi,

Telkens ik een soort combinatie typ terwijl ik gewone tekst aan het typen ben krijg ik een kader met de vraag of ik een update wil installeren van Word.
Ik kan die niet doen omdat het op mijn werk is. Toch zou ik die combinatie kwijt willen want dat is heel vervelend omdat ik telkens dat kader krijg en ik dan telkens dat kader moet afsluiten nadat ik op "nee" heb geklikt.
Waar zou ik dit kunnen aanpassen ?

Wat is de exacte melding bij dat kader

ik kijk morgen even als ik het weer voor heb. Is een soort vraag voor installatie. Ik hou jullie op de hoogte.

Hai, :D

Alle sneltoetsten uitschakelen is bijna een onmogelijke klus.

één enkele combinatie een andere toewijzing geven is niet zo moeilijk. (Dus wat is de sneltoets combi?)

De melding is overigens wel heel belangrijk en ik denk dat je er beter aan doet om het probleem door systeembeheer aan te laten pakken zodat zij gewoon jou installatie kunnen repareren. (Zodat je dus de storing ook niet meer krijgt)

Bronbestrijding is altijd beter als de gevolgen daarvan..

Ik hoor het nog wel! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan