Sneltoetsen programmeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daphne82

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2004
Berichten
367
Hallo,

Zoals (meestal) gebruikelijk bij het openen van een forumbericht hier een vraagje.
Het gaat om het volgende: Er zijn meestal woorden die je vaak gebruikt op je computer. Zoals bv. je naam, gebruikersnamen, emailadres en ga zo maar door.

Nu is mijn vraag: Zijn deze veel gebruikte woorden vast te leggen in je computer onder een speciale toets (evt naar keuze) zodat je niet altijd je hele emailadres hoeft in te toetsen ofzo?

Alvast bedankt!
 
Voor op internet heb je daar bijv. Roboform (ik zal het nog netjes houden...: een rot programma in mijn ogen) of de Google toolbar nodig (nooit geprobeerd).
Verder kan de browser Opera dat met de zogenoemde toverstaf.
 
Is XLink verwijderdX misschien wat?
mvg leo
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
is goed, maar er stond dat het een trojan download was, dus :p

ik denk ik zeg het maar even voordat zometeen niemand de pc meer aan krijgt en
Helpmij.nl zo ten onder gaat xD


groetjes remco :p:p:p
 
Nou in feite stond er dit:
In onze test troffen wij op deze website downloads aan die sommigen beschouwen als adware, spyware of andere ongewenste programma's.
en dit
2 rode downloads
In onze test troffen wij op deze website downloads aan die sommigen beschouwen als adware, spyware of andere ongewenste programma's.

Twee downloads tussen al die honderden programma's die op de site staan.
Bovendien hoeft dat geen spyware te zijn, maar kan ook een b.v. een keylogger o.i.d zijn
Dergelijke programma's zijn voor de één functioneel en de ander spyware.

Maar goed de link is weg en Helpmij niet ten onder gegaan..:)

Als jij de link nou gewoon in je quote laat staan kunnnen ze er als nog naar kijken wanneer ze dat willen:D

mvg leo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan