Sneltoetsen zijn anders?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikmoet

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2011
Berichten
8
Hallo,

Ik heb een vraag over sneltoetsen. Deze zijn ineens anders. CTRL + C en CTRL + V werken niet meer, maar CTRL + A wel. Dit geldt voor alle programma's, ook bij WORD. Nu is CTRL + W opslaan en zo zijn er nog wat dingen. Ook is er een verschil in de linker en rechter CTRL, CTRL + F werkt met de rechtershift wel, maar CTRL + C en CTRL + V werken ook met de rechtershift niet. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit op kan lossen, opnieuw opstarten en systeemherstel heb ik al geprobeerd maar alles zonder resultaat.

Alvast bedankt.
 
Staat je toetsenbord misschien op een andere taal. Deze moet op Engels staan

Ron
 
;) Of liefst gezegd toetsenbord moet je zo instellen ...:thumb:

2i08bxs.jpg
2vcw0af.jpg
 
Ik heb het gecontroleerd, maar de instellingen zijn precies zoals in dit plaatje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik bedoel als in het plaatje van ROYONIX

Even nog een aanvulling hierop, bij het aantikken van een niet werkende combinatie hoor ik een klein geluidje.

Zou het kunnen dat het toetsenbord kapot is. Dit lijkt raar omdat de toetsen los van elkaar wel werken, maar is dat een mogelijkheid?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ikmoet
Gebruik a.u.b. het berichtvenster "snel reageren" of "reageer op vraag" (aan de linkerkant) als je direct op de vorige posting reageert.
 
:) Nee @ikmoet ...

Jouw toetsenbord is niet kapot en dit geluid hoort zo te zijn ....:thumb: dit is alleen maar een/of ander waarschuwing dat iets met toetsencombinatie niet in orde is ofzo.... dit is bij windows standaard zo ingesteld bij filter toetsen instellingen :thumb:
kijk even die screenshot's, .... en bij mij is ook zo en als ik maar wat verkeerd drukt hoor ik ook af'/-en' toe bepaalden geluiden ...:)

1.)->http://i45.tinypic.com/2wqqznq.jpg 2.)->http://i50.tinypic.com/mwtax1.jpg

P.S. Kijk even is het bij jou misschien Caps-Lock ingedrukt ??? :( en schakel maar meteen uit als maar dit zo is ...:D
2mwwab8.jpg
 
Laatst bewerkt:
:(Heb jij toevallig AZERTY toetsenbord ??? :confused: daar weet ik namelijk bijna niets over instellingen ...enz...
Ik weet echt niet wat daar bij jou aan de hand is ...maar enige wat je nog proberen kan is zoals onder aangegeven is ....en anders kom ik op dit moment op geen andere idee ....:confused:
-----------------------------
1) Klik op Start
2) Control Panel
3) Printers en andere hardware
4) Toetsenbord
5) In het venster Toetsenbordeigenschappen, klik op Hardware
6) Klik op Eigenschappen
7) Klik op Stuurprogramma
8) Klik op Verwijderen, klik op OK
9) Start de computer opnieuw

Strakjes windows hoort andere automatisch driver ( en/of tetsenbord eigenschappen te HER-stellen ) te installeren .... :)
 
Laatst bewerkt:
Nee, ik gebruik Microsoft Internet Keyboard. Ik probeer nog wel op een andere manier erachter te komen. In ieder geval bedankt ROYONIX.:D

En hopelijk reageer ik nu wel op de goede manier, ik moet zeggen dat ik het allemaal wat kinderachtig vind; moderatoren die overal opduiken om te zeggen dat je verkeerd post, maar dan ook niet meedenken over de problemen zelf, waar de site voor bedoelt is. Ik vind dat erg jammer en het zal veel nieuwe gebruikers ook van deze site weghouden. Ook voor mij zou dat een rede om hier niet actief te gaan zijn. Maar toch bedankt voor de hulp:d
 
Wel eens aan gedacht, dat een Moderator mogelijk geen antwoord op jou vraag heeft? Moderator functie betekend niet, dat iemand dan overal kennis van heeft. Als hier op Helpmij.nl een moderator een antwoord weet op een vraag, zal deze het niet nalaten dat ook te plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan