Sniper Elite V2

Status
Niet open voor verdere reacties.

puk68

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mei 2012
onlangs heb ik dit spel ook gekocht alles is bij mij ge-update maar het werkt nog steeds niet mijn videokaart = geforce gtx 260 als ik het spel opstart hoor ik wel geluid maar het spel schakelt mijn monitor uit wie kan mij helpen

Laatst bewerkt door een moderator:
@puk86: Welkom op Helpmij...:thumb:

Ik heb je vraag een eigen plaats gegeven. Het is niet toegestaan mee te liften in andermans topic.Tevens hoeft jouw probleem niet gelijk te zijn als probleem van desbetreffende topic.
Ook heb ik vetgedrukte tekst aangepast. Is niet nodig.;)

Succes met je vraag.

ik had dit probleem ook, wat voor mij de oplossing was is dat mijn virus scanner/firewall het spel niet toestond. nadat ik de complete installatie map toegevoegt had aan veilige bestanden was het probleem verholpen en kon ik het spel spelen ;), hoop dat voor jouw hetzelfde probleem is :) veel succes in ieder geval ;)

heb nu ongeveer wel alles geprobeerdt maar als ik het spel opstart heb ik wel geluid maar geen beeld want als ik het spel opstart schakelt mijn monitor uit en dat snap ik niet

probeer je videokaart een te updaten

voor amd/ati videokaarten klik hier
voor nvidia videokaarten klik hier

!!hem mijn videokaart geupdate maar het probleem is nog niertverholpen start het spel hoor geluid maar schakelt mijn monitor uit !!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan