Snipergames

Status
Niet open voor verdere reacties.

Forza Utreg

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 aug 2001
Berichten
1.295
Hallo allemaal,

Wat zijn nu mooie spellen waar je (veel) als sniper aan de slag kan?
Nu speel(de) ik Mohaa, Ghostrecon, IGI 2, Far Cry en meer van dat soort games.

Ghost Recon is een favoriet van mij vanwege de grote levels en het tactische gebeuren.

Hebben jullie tips voor mij?

Alvast bedankt.

PS1: Vietnam en IGI 2 krijg ik nog
PS2: mijn videokaart is up-to-date, dus laatste games is geen probleem
 
Laatst bewerkt:
Call of Duty heeft natuurlijk ook een sniperrifle, maar heeft vaak kleine maps, waardoor dit niet echt verstandig is.

Ook UT 2004 heeft een prachtige snipermode (dito probleem met de vaak wat kleine maps). Maar bij sommige modes is sniper eht geweldig.
 
1 v/d betere snipergames op dit moment is toch wel Joint Operations denk ik.:)
 
Ok tnx,

Zal het is ff checken.
Ben nu bezig met CoD. Erg mooi.
Moet helaas bekennen dat ik mijn eerste cheat heb gebruikt! :evil: :evil: (in heel mijn leven!!!)

Zat in dat flatgebouw met die tanks die je uit moet schakelen....na letterlijk de hele dag bezig te zijn geweest, heb ik maar een cheat opgezocht.

Ga nu verder ZONDER cheats (hoop ik)

AA ga ik gelijk ff kijken naar een demo ofzo ;)
 
@ XP en Stinuz

Als ik het goed begrijp, is deze game freeware.
Ik zit alleen bijna over mijn data limiet en als ik daar over ga gaat het mij centen kosten.

Zou ik van 1 van jullie een kopie kunnen krijgen ofzo?

Ik hoor het wel.

Groeten Daan
 
AAO is zo'n 600/700 MB download meen ik mij te herinneren. Dus dat tikt aan ja.
Een officiele CD is gratis maar moet uit amerika komen dus kost wel wat verzendkosten.

Kopietje is zo gemaakt maar de hele boel staat hier op zn kop vanwege klein verbouwinkje dus heb geen lege CD's. Zelfs geen printer, scanner of webam :(.

Het spel is van het echte Amerikaanse Leger. Mede voor werving van rekruten is het gratis :).

\\Edit: nieuwste versie is 728.31 MB voor Windows
 
Ik wacht wel ff wat Stinuz meld.
Anders download ik het vanavond wel bij een vriend van me.

Toch jammer dat ik net aan de grens ben...Kost mij anders € 15,-

Veel succes met je verbouwing XP en bedankt tot zover!

Daan
 
Ik zou je best wel een kopietje willen toestuuren maar hij is 728.31 MB - issie dan op te splitsen in 2 cd's of niet?
 
CD-tje nemen waar 800 opkan of overburn plegen (dus meer branden dan er eigenlijk op kan).

Of je daarmee 28 MB haalt weet ik niet...
 
Meh... dat denk ik eigenlijk niet.... Ik heb wel een DVD brander maar geen 800 MB cd'tjes, maar issie op een of andere manier op te splitsen zonder dat je daarna 2 rars ofzow eerst naar het bureaublad moet plaatsen....
 
Uuhm... ja

Je kan het proberen met Winrar. Moet wel lukken denk ik.

Moet je opgeven dat je het archief wilt splitsen en daarna in welke pakketjes.

Sowieso, probeer het eens op het allersterkst te rarren.
 
phew... dat gaat een tijdje duuren, eerst AA nog downloaden (ik heb hem er niet meer opstaan :D ) Gelukkig heb ik geen datalimiet, en dan nog es op zijn allersterkst rarren, nouw ik ga het in ieder geval proberen want ik wil nu wel es weten ofdat het kan en "Forza Utreg" laat jij nog ff horen of het nog de moeite waard is?

Ik begin er nu meteen aan en ik laat nog wel van me horen:thumb:
 
Hoi,

Ik heb m inmiddels al gedownload en ik kom gelijk met een nieuwe vraag:

Na het hele trainingsprogramma te hebbben doorlopen, wilde ik online gaan spelen.
Dat lukt dus wel, alleen naar een paar minuten knal ik eruit. Krijg dan een snelle melding: kan map niet vinden (zoiets)

Heb nu versie 2.0 Moet ik de nieuwste patch gebruiken of ligt probleem ergens anders?
 
Geplaatst door Forza Utreg
Hoi,

Ik heb m inmiddels al gedownload en ik kom gelijk met een nieuwe vraag:

Na het hele trainingsprogramma te hebbben doorlopen, wilde ik online gaan spelen.
Dat lukt dus wel, alleen naar een paar minuten knal ik eruit. Krijg dan een snelle melding: kan map niet vinden (zoiets)

Heb nu versie 2.0 Moet ik de nieuwste patch gebruiken of ligt probleem ergens anders?

Heb je nu alle trainingen al gedaan?

Je moet versie 2.1.0 hebben. Dat is de nieuwste.
Overigens zou 2.0.0 nog moeten werken hoor.

Verder welke map wil je eigenlijk spelen?
 
owww. de nieuwste versie is als ik het goed heb 2.1, volgens mij kan je die wel patchen op de AA website....

En waarscheinelijk zegt ie dat de PB ( Punkbuster ) folder niet gevonden kan worden, daar zijn op het AA forum oplossingen voor in de "General help section"...
 
@ XP:

Ja, ik heb alle trainingen gedaan. Heb er ook veel tijd voor aangezien ik de komende maanden ziek thuis zit. (schedelbasisfractuur en abses in mijn hoofd)

Versie 2.0.00 geeft dus wel een foutmelding.
Ik speel iig geen mods ofzo.
Het spel word gewoon geladen en ik loop wat rond samen met mijn medestrijders.
Dan krijg ik een hele snelle melding, dat een bepaalde map niet gevonden kan worden.
Die map heb ik dus wel, anders kan ik niet een paar mnuten spelen.

@ Stinuz

Ga gelijk 2.1 downen en eens naar dat PunkBuster verhaal kijken.
 
Zoals ik al zei, 2.0.1 downloaden.

Slimmer is alleen de patch te doen, scheelt heel wat MB's.
Verder moet je daarna nog maar even kijken of je die foutmelding hebt.

Let ook op meldingen in je console (linksboven), daar staat wel informatie.

Toevallig de foutmelding:
"you have been kicked by punkbuster. Error loading PB bag"?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan