Ik heb nog steeds één probleempje wat al vanaf het begin niet goed gaat in mijn snipperkaart (verlofkaart). Er zijn twee tabbladen waarvan het tweede tabblad alles moet overnemen van het eerste tabblad. Het eerste tabblad is ‘Invoertijden’ en het tweede tabblad is ‘Resultaat’. Dus eigenlijk is ‘Resultaat’ een kopie van ‘Invoertijden’ en dat moet ook zo, alleen is het tabblad ‘Resultaat’ in decimalen. Wat ik in ‘Invoertijden’ ingeef komt in ‘Resultaat’ in decimalen. Tot zover niets aan de hand, ook de kleuren komen precies in beide tabbladen overeen. De fout zit in Rij 35 van het tabblad ‘Resultaat’, dit is een Rij van =SOM() per maand. Als ik in cel B35 =SOM(B4:B34) zet telt hij automatisch netjes op, maar als ik dan klaar ben met heel deze Rij en naar het tabblad ‘Invoertijden’ ga, en vervolgens weer terug naar het tabblad ‘Resultaat’ is de formule weer weg en staat alles weer op nul. Weet iemand waar de fout zit in de VB-code, of is het wel een fout in de code? Ik heb niet zo veel verstand van Visual Basic!
Bekijk bijlage Snipperkaart 08-12-2018 VB .xlsm
Ik werk met Microsoft Office 365 en macOS 10.13.6
Anstof
Bekijk bijlage Snipperkaart 08-12-2018 VB .xlsm
Ik werk met Microsoft Office 365 en macOS 10.13.6
Anstof