snitch.exe.

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Hallo.Ik heb even een vraagje.Ik zit hier met een bestand.Namelijk een spel Maar nou kwam ik iets tegen nou had ik hier al eens wat van gehoord maar ik weet niet meer of het een virus was of niet het heet namelijk snitch.exe is dit een virus of niet bedankt voor de hulp.

Geplaatst door game-master
Hallo.Ik heb even een vraagje.Ik zit hier met een bestand.Namelijk een spel Maar nou kwam ik iets tegen nou had ik hier al eens wat van gehoord maar ik weet niet meer of het een virus was of niet het heet namelijk snitch.exe is dit een virus of niet bedankt voor de hulp.

Als je een wachtwoord intikt, dan blijft dat in de regel verborgen - je ziet alleen sterretjes.
Er bestaat een snitch.exe dat die sterretjes weer omzet in leesbare tekst, zodat je het ingetikte password kunt lezen.

Dat wil niet zeggen dat dat dezelfde snitch.exe is.
Of het bestand een virus, geinfecteerd bestand, trojan o.i.d. is, zal je virusscanner je kunnen vertellen.

Auk

Nee game-master. Het is geen virus. Het is wel een tool waar je mee zou kunnen hacken. Reden is dat je namelijk de letters gaat zien i.p.v. de sterretjes die je normaal gesproken ziet als je een wachtwoord intoetst.
Ik heb hem hier in de bijlage gezet als je hem wil testen.

Bijlagen

testen.

Testen.Okee.Maar als ik hem wil opslaan.Hoe ga ik hem dan openen.Ik kan krijg links een venster met wat ik hem kan openen.Maar welke moet ik dan doen.Want ik wil wel eens weten hoe het eruit ziet.

nog niet.

Nou,ik krijg hem nog niet te zien.Als heb ik winzip.Zal hem even opnieuw installeren.Maar wat kiun je met dat progje van je doen dan.

okee.

Okee,eindelijk winzip.Maarre als ik dat start field zie,wat moet ik dan doen.

Re: okee.

Geplaatst door game-master
Okee,eindelijk winzip.Maarre als ik dat start field zie,wat moet ik dan doen.

Welk start field bedoel je game-master? Kun je iets duidelijker zijn? Of maak anders even een screenshot ervan.

snap het niet.

Ik weet niet of de bijlage het doet want ik heb het bij paint opgeslagen.Maar ja hier komt hij.

bijlage doet het dus neit.Maar als je het met win zip open maakt,dan krijg je toch een venster of niet.bij mij wel.

je krijgt waarschijnlijk te zien dat het een evaluatie is. Dat is normaal. Je moet gewoon dan op "I agree" drukken en dan kun je verder. Zie bijlage
attachment.php

Bijlagen

• winzip.gif
    winzip.gif
    16,1 KB · Weergaven: 58
Effe wat anders,ik krijg dit niet te zien maar met welk programma kopieer je het mee.Want bij mij kan ik het niet laten zien.Maar ik krijg wat anders te zien.

game-master,

Ik gebruik gewoon het programma Paint daarvoor. En ik sla het op als een gif bestand.

waar staat dat.

Dus dan doe je bestand>opslaan als en hoe sla je hem dan op als een gif.

weet het al waarom.

Ik weet al waarom het neit werkt.Omdat ik het op msn gebruikt en dat doet hij niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan