Snow Leopard op Packard Bell Imedia S3800

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelboer2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jul 2012
Ik probeer snow leopard te installeren op mijn imedia s3800. maar telkens als ik boot en -v intyp en dan enter komt er een command en na ong 5 regels start mijn computer opnieuw op. wat is het probleem? ik heb het ook anders geprobeerd met iboot. als ik dan op f5 druk als snow leopard hazard erin zit gaat hij naar zwart beeld voor 10 seconden en dan zegt hij you need to restart your computer.

mijn sata staat op ide mode. maar ik draai ook windows 7. ik wil gaan dual booten. ik heb al gelezen als je in regedit iets veranderd naar 0 dan kan hij op ahci en dan zou windows 7 gewoon werken, maar kan ik dan ook snow leopard installeren? kan hij dan wel installeren? ik heb twee partities dus dat is al goed.

Ik heb ff in de bios gekeken en hij stond al op ahci ik gebruik snow leopard hazard zou het kunnen zijn dat snow leopard retail(de originele dvd die ik heb gedownload) het wel doet via iboot

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom,

Ik heb je 2 berichten samengevoegd. Als je nog wat wit toevoegen kun je hiervoor de knop bericht aanpassen gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan