Soccerpoule.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saviola

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2002
Hallo allemaal,

Het leek mij leuk om voor het komende EK een online voetbal poule op te zetten. Zo is Soccerpoule dus ontstaan. Het is de bedoeling dat er in de toekomst nog een hoop gaat veranderen en je bv. ook op de CL en UEFA cup kan stemmen.

Als hier nog voetballiefhebbers zitten, meldt je ook aan :)

Verder zijn suggesties etc. natuurlijk welkom. Als je nog een foutje tegenkomt zou ik het erg waarderen als je me dat liet weten :thumb:

Jeffrey

Geplaatst door Superspinnie
Ziet er goed uit:thumb:
Strak werk, derk:D

cijfer: 8

Bedankt :)

Het design van de site heb ik me amper mee bezig gehouden. Komt misschien nog wel. Het ging vooral om het scripten.

Layout is inderdaad niet veel soeps, maar daar ging het je ook niet om ;).
Het scriptdeel is niet leesbaar, maar wel testbaar... 5 dingen om op te merken:
1. De pagina's laden snel, da's goed, of er is weinig om te parsen of je hebt efficiente code ;).
2. Het wachtwoord mag wel iets ingewikkelder, een simpel 5-cijferig getal is simpel te kraken, ook al is deze wijzigbaar.
3. Bij poule A, wanneer ik wil voorspellen, krijg ik de melding dat niet alle velden zijn ingevuld. Waarschijnlijk komt dit door wanneer ik in een veld '0' invul, ff fixen ;).
4. Bij statistieken, bij 'Totaal aantal punten' mag wel iets komen van 'Er zijn nog geen punten' of zo, nu staat 't zo kaal.
5. Je naam moet ook wijzigbaar zijn, vooral als je denkt dat dat veld een wachtwoordveld is en je daar je wachtwoord invult waardoor iedereen je wachtwoord kan zien :D

Succes :thumb:

Geplaatst door JPeetje
Layout is inderdaad niet veel soeps, maar daar ging het je ook niet om ;).
Het scriptdeel is niet leesbaar, maar wel testbaar... 5 dingen om op te merken:
1. De pagina's laden snel, da's goed, of er is weinig om te parsen of je hebt efficiente code ;).
2. Het wachtwoord mag wel iets ingewikkelder, een simpel 5-cijferig getal is simpel te kraken, ook al is deze wijzigbaar.
3. Bij poule A, wanneer ik wil voorspellen, krijg ik de melding dat niet alle velden zijn ingevuld. Waarschijnlijk komt dit door wanneer ik in een veld '0' invul, ff fixen ;).
4. Bij statistieken, bij 'Totaal aantal punten' mag wel iets komen van 'Er zijn nog geen punten' of zo, nu staat 't zo kaal.
5. Je naam moet ook wijzigbaar zijn, vooral als je denkt dat dat veld een wachtwoordveld is en je daar je wachtwoord invult waardoor iedereen je wachtwoord kan zien :D

Succes :thumb:

Bedankt :thumb:

Hier kan ik wat mee :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan