Socket 775 + CPU + Ram + Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

lexaniji

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2010
Berichten
261
Beste Helpmij'ers,

Ik ben op zoek naar een Upgrade setje met de volgende spullen.
Moederbord: S775 Met sata en DDR + DDR2 slots en AGP.(Asrock 4coredual is hier een voorbeeld van<mag in kit zitten)
CPU: Liefst dual core rond de 3.00 Ghz
Ram: Hoeft niet perse heb hier al 1,5GB DDR PC3200
Videokaart: Het liefst een Die cod 6 draait

Budget: niet zo heel veel ben pas 14( geen grote portomonee)


MVG Gino
 
Hallo,
Dat gaat wel lukken.
Ik moet wel wat info hebben.
welke besturingssysteem heb je?
is die 1.5g ram verdeeld in meerdere balkjes?
 
Ik vraag me af waarom men deze combinatie nog zou willen....
ALS het alllemaal wel kan.Er zijn bordjes die meerde aansluitingen hebben etc et c maar dan weer niet de juiste cpu support(en vice versa) hebben.

Kijk liever naar een goed upgrade setje...
 
Laatst bewerkt:
:p
Ja ik ook, maarja. mw2 gaat wel lukken:thumb:

Laat ik het zo stellen:
geef alle specs van je pc.
geef je budget en we zullen zien wat we ervan kunnen maken.
Deze onderdelen zijn echt oud. met een iets beter setje kan je weer langer:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Snap gewoon niet wat er mee opgeschoten wordt.
De verschillende soorten DDR kan er dan toch maar 1 van gebruikt worden.Over welke videokaart agp gaat het??Dus een antwoord op het feit dat cod6 gespeeld kan worden kan nog niet gegeven worden.
Welke cpu??En dan weer een cpu(dualcore) in combi met een agp??
Allemaal tegenstrijdigheden...
Etc etc
 
waarom kan er geen agp met dualcore? Dat wist ik niet:eek:
 
Ohh kan wel hoor.Het is niet zo dat de combinatie opzich niet kan maar...(al zijn er niet veel bordjes voor)
in de combinatie zoals ts vraagt met ddr1 geheugen /agp en de cod6 eis zou ik daar niet meer aan beginnen.Zonde van de investering

Er moet dus gewoon een bordje komen met cpu dualcore(775?) ddr2, pci-e slot en videokaart.
Nu zijn idd de rest van zijn specs van belang.Bijv zijn voeding.En budget offcource
 
Laatst bewerkt:
Ja daar heb je gelijk in.
maar ik dacht al, waaom kan dat niet:p.

Daarom blijft mijn lijstje even de vraag:
geef alle specs van je pc.
geef je budget en je eisen
en we zullen zien wat we ervan kunnen maken.
 
Oke oke,
Ik draai nu:
Mobo: Asus P4S800 -mx
CPU: Intel P4 Prescott 3.00Ghz( OC'ed naar : 3.3Ghz)[Gekoeld door: Asus Silent Square]
Ram:1x 1GB PC3200 Corsair
1x 512MB PC3200 kingston
Videokaart: PNY Nvidia Geforce 6200 512MB AGP(Core:350Mhz , Mem: 550Mhz)[OC'ed naar Core: 420 , Mem: 720]
Ik draai op windows xp en dat wil ik graag houden.
Ik had dit moederbord in gedachte: Linkje
Deze draait Zowel DDR als DDR2 dus ik kan later nog upgraden naar DDR2 :)
Ik denk ook dat dit moederbord wel de Intel P4 2,5Ghz Dual-Core Q6600 ondersteund
Als er voor een goed prijsje een goede video-kaart(Die cod6 draait) bij kan vind ik het ook goed PCI-E of AGP maakt niet uit
 
en wat is je budget?

En upgraden naar ddr2 is wel leuk maar inmiddels heb je al ddr3.
 
mijn budget? Heb ik nog niet echt moet eerst nog sparen want ik ben pas 14 ): ik dacht rond de 150 euro?

Ik wist als dat er ddr3 was :) maar dat wist u niet dat ik wist dat ddr3 al bestond, er bestaat ook a Gddr3 onder die videokaarten :p
 
mijn budget? Heb ik nog niet echt moet eerst nog sparen want ik ben pas 14 ): ik dacht rond de 150 euro?

Ik wist als dat er ddr3 was :) maar dat wist u niet dat ik wist dat ddr3 al bestond, er bestaat ook a Gddr3 onder die videokaarten :p

:p er bestaat al gddr5 onder videokaarten. en RAM en videokaarten staan totaal los van elkaar.

Dit is mw2 met die vidkaart van marktplaats:Klik, maar die specs van die pc zijn wel wat hoger.

Het setje van marktplaats zou moeten kunnen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan