socket-fout: 10022, foutnummer 0x8000E geen email ontvangen en lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

alanh

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2008
Berichten
7
Hallo,

Sinds 2/3 dagen kan ik geen mail meer ontvangen en versturen. Ik gebruik Mailwasher Pro (6.2.3) en Windows Mail. Ik heb in Windows Mail al geprobeerd mijn account te verwijderen en weer opnieuw in te stellen maar dat werkt niet. Mijn vader en zusje hebben hetzelfde probleem (me moeder heeft geen mail ;)) De mail kan ik nog wél ontvangen en versturen in een online mail programma (www.netmail.nl). Om deze error gaat het:

"Het verbinding maken met de server is mislukt. Account: 'pop.hetnet.nl', Server: 'pop.hetnet.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socket-fout: 10022, Foutnummer: 0x800CCC0E"

En bij Mailwasher staat er alleen "Socket Error # 10022 Invalid Argument"

Ik heb wel een paar dagen geleden Spyware Doctor geupdate (6.0.0.386) en hij is met Antivirus mogelijkheid. Ik heb al een keer alles uitgeschakeld, heeft niet geholpen. Verder staat Norton en Malwarebytes' Anti Malware op de computer geïnstalleerd. Ik heb hiermee ook al gescant en ik kon niets vinden (alleen een paar cookies).

In Norton komt ook deze error naar boven:

"Kan uw netwerk niet onderzoeken. Dit wordt misschien door tunnelingsprotecols (bijvoorbeeld VPN), een erg groot netwerk of andere technische problemen veroorzaakt. Wilt u het opnieuw proberen?"

Dit is een erg irritant probleem, en ik hoop dat jullie hier een oplossing voor hebben. Ik kan ook nog een Hijack This log uploaden als het nodig is...

mvg,


ps: perongeluk te snel op enter gedrukt, titel klopt niet helemaal
 
Laatst bewerkt:
Wat bedoel je hier precies mee?

Spyware Doctor geupdate (6.0.0.386) en hij is met Antivirus mogelijkheid
 
Dan heb je, wanneer je ook Norton al hebt draaien, een probleem.
Twee verschillende antivirus pakkeeten draaien op 1 systeem kan niet!
 
Dus als ik Spyware Doctor weer verwijder, is er een grote kans dat het probleem opgelost is?
 
Een grote kans ja, maar afgezien van deze fout moet je sowieso 1 aintviruspakket verwijderen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan