Socket MS-7616 MSI

Status
Niet open voor verdere reacties.

geheim49

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2011
Beste lezer,

Ik heb al bijna 2 jaar een MS-7616 van MSI (OEM PC van Medion).
Ik ben op zoek naar het socket nummer zodat ik deze DualCore Intel Core i3 530, 2933 MHz kan vervangen (hopelijk) door een Intel Core I5. Aangezien deze I3 voor mij te langzaam word en me niet meer bij kan houden als ik bezig ben met het multitasking.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen om het Socket nummer te vinden. En het liefste ook nog verdere informatie over het moederbord zelf.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet, Geheim49

Hpi..

Zoals ik het kan vinden is het een oem bordje met een 1156 socket.

Medion akoya toevallig??

Hoi,

Ik neem aan dat je wilt weten dat het een 1156 socket heeft dit moederbord. welke gegevens wil je nog meer?

Model/type/versie-nummer van je Medion even hier neer zetten. Staat doorgaans in de buurt van het serienummer. MSI kent je moederbord niet.

@Modag Hoeveel SATA connectoren erop zitten. SATA 600/300/150 En hoeveel PCI en/of PCI-E connectoren opzitten.

Want als ik hier niet mee kan upgraden, is het voor mij niet de moeite waard om een verouderde socket te upgraden... Of zit ik hier mis?

@TheKnight Ik was er ook al achter dat MSI me moederbord niet kent. :(

PC Medion AKOYA E4317 D

Met vriendelijke groet,
Geheim49

Hartelijk dank! :thumb:
Ik ben weer wat wijzer geworden :)

Danku danku danku!

EDIT; @Frankwannet ik heb hem expres niet opengemaakt omdat ik bang ben dat de garantie dan verloopt... Heb namelijk nog steeds garantie tot Augustus :o

Met vriendelijke groet,
Geheim49

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan