Socketfout 10060; foutnum 0x0800CCC0E

Status
Niet open voor verdere reacties.

Haaren101

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 apr 2007
Berichten
3.195
Ik kan momenteel geen e-mails via smtp.ziggo.nl sturen. Krijg als foutmelding: Socketfout 10060; foutnum 0x0800CCC0E. Ik heb de indruk dat het in de netgear router zit omdat het wel lukt als direct op het kabel modem aansluit.
Iemand enig idee waar ik op de router zou kunnen zien waarom uitgaande mails geblokkeerd worden?

Ron
 
0 reacties, was ook een moeilijke vraag; ook voor Ziggo. Na een stuk 4 telefoontjes bleek dat de combinatie MAC code in de router en IP adres van Ziggo geblokkeerd waren in verband spammen. Wie er heeft zitten spammen blijft onduidelijk maar na het veranderen van de MAC code in de router en het opnieuw opstarten van het Ziggo modem en de router werkte alles weer.

Ron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan