socketsfout 10053 en 10061

Status
Niet open voor verdere reacties.

katoo_tje

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2001
Berichten
91
Zucht ....

Wil ik een groep een mail sturen, dan krijg ik de volgende melding,

socketsfout 10053 (de rest van de melding ben ik alweer kwijt)

en


Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'pop3.hetnet.nl', Server: 'pop3.hetnet.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10061, Foutnummer: 0x800CCC0E

Dan kan gebeuren denk je dan ...

Maar als ik de hele boel even afsluit en opnieuw opstart en een mail naar een ENKEL iemand stuur, dan lukt het verzenden en ontvangen wel.

Zodra ik een groep aanklik, of een mail stuur naar meerdere personen dan krijg ik de bovenstaande melding. Vervolgens kan ik niets meer doen (dus ook niet mailen naar 1 persoon, voordat ik alles weer opnieuw opgestart heb (computer dus helemaal uit)

Wie heeft hier een oplossing voor

Ik werk met Windows XP en outlook 6.0

Alvast bedankt!

Katoo
 
Sorry, ik zie dat ik bij outlook express had moeten plaatsen, maar het lukt mij niet om het bericht te verplaatsen. Hoe doe ik dat ? Of kan iemand dat voor mij doen?

Katoo
 
Geplaatst door katoo_tje
Sorry, ik zie dat ik bij outlook express had moeten plaatsen, maar het lukt mij niet om het bericht te verplaatsen. Hoe doe ik dat ? Of kan iemand dat voor mij doen?

Katoo

Je vraag verplaatsen kan alleen de moderator van die sectie. Via "attendeer de beheerder" kun je een verplaatsing aanvragen.

(heb ik al voor je gedaan)
 
Kan het zo zijn dat mijn virus programma (norton) een reden voor deze foutmelding kan zijn?
 
ook vreemd dat er in je melding pop3 staat. Ik dacht dat hetnet gewoon pop.hetnet.nl had. Verander hem eens en kijk dan of het beter gaat?
Groetjes, Tanja
 
Bedankt voor jullie berichtjes.
Het mailen gaat nog steeds goed tenzij .... en dat weet ik dus niet. Ik heb op dit moment even geen mailtjes naar een hele groep of meerder adressen.

Ik geef het even op en bij nood raadpleeg ik jullie weer!

Bedankt
Katoo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan