sodimm uitbreiden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hallowa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 nov 2002
Hallo allemaal even een vraag.

Ik wil mijn laptop gaan upgraden met meer mem maar nu weet ik dat in de laptop pc100 in gaat maar kan er net zoals in de gewone pc`s ook pc133 in?

Ik heb een dell latitude cpx 500 mhz.

alvast bedankt voor je reactie.

mvgr

Hallowa

memory

Geplaatst door Hallowa
Hallo allemaal even een vraag.

Ik wil mijn laptop gaan upgraden met meer mem maar nu weet ik dat in de laptop pc100 in gaat maar kan er net zoals in de gewone pc`s ook pc133 in?

Ik heb een dell latitude cpx 500 mhz.

alvast bedankt voor je reactie.

mvgr

Hallowa

Ja, dat kan. Ik heb een Laptop met origineel PC75 en die heeft nu PC100 en PC133 naast elkaar draaien.

Het geheugen is wat eerder klaar als de bus, maar die informatie wordt opgeslagen totdat de bus langs komt.

het zal altijd kunnen, mischien dat de laptop het niet ondersteund maar dan draait hij gewoon op 100 en als het wel wordt ondersteund is het mooi meegenomen, ik zat de specs te bekijken vd laptop maar kom helaas geen info tegen omtrent dit geval.

Even tav Jaap, ik vindt het knap dat het naast mekaar draait, in theorie zou het werken maar net zo langzaam als de zwakste schakel is, de modules zullen nooit de 133 halen als er 1 daarvan op 100 draait.

Geplaatst door jjw
het zal altijd kunnen, mischien dat de laptop het niet ondersteund maar dan draait hij gewoon op 100 en als het wel wordt ondersteund is het mooi meegenomen, ik zat de specs te bekijken vd laptop maar kom helaas geen info tegen omtrent dit geval.

Ja daar had ik ook al na gekeken en kon ook geen verdere info vinden en ik weet wel dat bij de gewone pc`s geen problemen oplevert maar wist het niet zeker bij de laptop`s want je geeft toch maar ff 55,- uit en als het dan niet werkt is dat wel zonde.

, kan ik het geheugen lekker bestellen

Bedankt voor jullie reactie`s

Groetjes,
Hallowa

nou werken zou het altijdm moeten doen, uiteraar din theorie gesproken, ik ben nog niet een situatie tegen gekomen waar dit niet zo was.
Ja ooit een moederbord die absoluut niet wou werken met een bepaald merk aan sd ram maar goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan