Sof 2 en Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windows78

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2010
Hallo,
Ik heb een heel raar probleem. Ik heb Sof 2 MP geinstalleerd op mijn computer. En nu doet zich het volgende voor. Wanneer ik Sof 2 Double Helix start dan wordt alles ingeladen tot het zwarte scherm. Vanaf daar zegt windows dat het programma niet meer werkt. Dit zijn mijn specificatie van mijn pc.
Mobo: Asus P5B
CPU: Intel Core 2 Duo E7200 @2.53 GHZ overgeklokt naar 3.42 GHZ
Video: Nvidia 8600 GTS 256 MB
Music: Creative X-fi Extreme Music
Netwerkkaart: Iets van Linksys.
HDD: Western Digital 320 GB
Intern geheugen: 4 GB

Wat heb ik gedaan.
Via diverse sites zag ik dat je oude drivers van je Videokaart moest installeren.
Nou dat heb ik gedaan. Niets uitgehaald.
De compatibileiteitsmodus: Windows Vista SP2 SP1 Vista. Windows XP Pro SP1 SP2 SP3 Windows 2000 Windows 98 Windows 95. Heb ingesteld dat het niet groter mag dan 640x480
Veder heb ik weer de aller nieuwste drivers geïnstalleerd, ook dat helpt niks.

Iemand een oplossing.

Groetjes,

Windows78

SoF2 is een tamelijk oude game, het zou zomaar kunnen zijn dat je de game niet meer werkend krijgt onder Windows 7.

Tja , ik denk dat ik wel kan oplossen, maar dan moet ik wel ff een paar tools hebben die ik moet hebben om het aan de praat te gaan. :cool:

Heb precies hetzelfde probleem!

Heb je al een oplossing?

Mn specs:

Intel Quad Core i7 2.80 ghz
Ram geheugen: 4 Gigabyte
Videokaart: ATI HD 5750 (Up to-date)
Windows 7 (64bit)

Alvast bedankt...

Neej, ik heb er geen oplossing voor gevonden. Heb het wel tijdelijk aan de praat gekregen door een DLL bestandje erin te zetten.

Ik weet dat dit een oudere thread is en post er alleen maar in omdat er een oplossing voor dit probleem is.

Naar aanleiding van een andere thread heb ik dit spel uit de kast gehaald. Het spel werkt prima onder Windows XP, maar ook ik had hetzelfde probleem als de TS onder Windows 7.

Er is een fix beschikbaar om Soldier of Fortune 2 Gold werkend te krijgen onder Windows Vista/7 (voor SP en MP):

http://teknogods.com/phpbb/viewtopic.php?f=18&t=1224

Ik heb de fix zelf getest op Windows 7 64-bit en het werkt.

Even voor de duidelijkheid: dit is alleen maar een fix en GEEN crack, je hebt nog steeds de CD nodig om te spelen.

Laatst bewerkt:
@ iedereen: Ja ik weet ook oud topic en na lang fixejes draaien heb ik het toch voor elkaar. Ik heb het bovenstaande van M4RC0 opgevolgd en het werkt goed. Krijg al klachten van me ouders dat ze teveel geluiden horen :P
@M4RC0
Bedankt TOPPIE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan