sof of hardware problemen met geluid?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gjvdb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 aug 2008
Hoi,

Ik zit een tijdje met een geluidsprobleem. Voorheen gebruikte ik altijd mijn onboard geluidskaart. Probleem was echter dat het geluid soms weg viel. Als ik mijn computer had opgestart deed mijn geluid het goed maar naar verloop van tijd viel het geluid van sommige boxen weg. Alleen L rear en L front deden het dan nog. En vaak vielen ook die boxen naar verloop van tijd weg zodat ik helemaal geen geluid meer had. Als ik de plug in de uitgang van mijn computer dan er uit en er weer instopte was het geluid weer even terug maar naar verloop van tijd zat ik dan weer zonder geluid. Geklooi met instellingen had geen effect. Ik gebruik een kabel met een hoofdtelefoon ingang (computer) en een tulp uitgang (mijn dolby surround installatie). Aan mijn kabel of dolby kan het niet liggen want als ik er een normale hoofdtelefoon op aan sloot had ik het zelfde probleem (alleen recht geluid en later helemaal geen geluid meer). Het probleem treed op met bij zowel wmp als internet geluid.

Ik dacht dat het probleem hardwarematig was dus heb ik een nieuwe geluidskaart gekocht. Ik heb alles goed geïnstalleerd maar er is niets verbeterd aan de situatie.

Wie kan mij vertellen wat het probleem is????

Alvast bedankt,

Geert Jan van den Berg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan