SOF1 multiplayen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Berichten
1.585
Hoe kan ik bij het spel SOLDIER OF FORTUNE1 gaan multiplayeren op het internet.En wat heb ik ervoor nodig.kan iemand mij dit uitleggen.
 
ja.

Ik heb de gewone.Op de cd is de kleur bruin.Maar ik heb ook SOF speciaal edition.Maar wat moet ik nou doen.
 
Klik op Multiplayer (symbool van poppetjes)
Geef naam in en klik op Join server (2 symbool links)

Je kan nu een foutmelding krijgen dat je geen internet hebt en dat je CD key niet geldig is.

Als je bovenstande krijgt, lat het dan even weten want ik zit met hetzelfde probleem. Waarschijnelijk moeten we dan laatste patch downen.

Groeten Daan
 
okee.

heel evenwachten.Want ik ben met mijhuiswerk bezig.En heb het spel eraf gegooit.Dalijk dus even installeren.
 
installeren.

Ben bezig met installeren,Dus even wachten.Maar als k dan die foutmelding krijg.Komt dat door een patch..Die ik(we)moeten downloaden.
 
aan mij liggen.

Er klopt iets niet.Ik heb dat spel al 2 jaar af entoe speel ik het spel wel eens,dan gooi ik het ervan af.Maar goed.Ik heb he geinstalleerd.En dan wil ik spelen en dan krijg ik een fout melding die luid als volgt:ENTER DE CD-KEY maar daar heeft hij nooit naar gevraagd.Hoe kan dit.
 
Ehhhh,

Als je het spel net geinstaleerd hebt en je speelt het voor de eerste keer, dan moet je CD Key ingeven. Deze staat op je hoes.

Bij multiplayer heb ik echter ook het probleem met een CD-key. Vroeger speelde je via WON net maar dat bestaat niet meer.

Als je de laatste patch download moet dat probleem verholpen zijn.

Ik hoor het wel
 
vraagje.

Ik heb hem nu aan de praat,ik denkt dus van joepie spelen(mooi niet) hij geeft de fout aan JOU MUST FILL JOUR SERVER PASSWORD IN.Maar wat is dat.
 
Dat weet ik niet. Moet je inloggen op WON net of niet????
 
Weet je toevallig ook welke versie je hebt?

Als ik online wil spelen krijg ik de volgende foutmelding:

Verify failed(-1501) Check connection and that you have a valid cd key

Ik heb mijn versie een jaar of 2 geleden gekocht bij de free record shop. Snap er geen kl*te van......grrrr
 
okee.

Ik weet neit of ik me aangemeld heb, ik heb hem ook 2 jaar geleden gekocht in de winkel.ook bij free record shop.
 
Als je op Multiplayer klikt...wat gebeurd/staat er dan bij jou Game master.............
 
werkt.

Het werkt,nu.Weet je hoe hier komt het.:je start het spel uiteraart op,gaat naar multi player. dan moet je kiezen met die 2 pctjes.Dan krijg je een lijst met servers,(sommige doen het niet,want dan heb je de file/map niet.)kies ereen uit,dan advance,staat ergens links.Dan staat het ip adres er boven.Dan beneden meot je 2 codes invoeren.En die meot je weten,Staat ergens bij de papiere toen je je pc kocht volgens mij.
 
Hoi,

Jij hoeft dus niet een account aan te maken bij WONnet??? Wij namelijk wel. Die lijst met servers krijgen wij helemaal niet. Ik snap er niks van Heb toch een legale versie!

En die 2 codes die ik bij mijn PC zou hebben........ik weet niet waar je het over hebt. Heb mijn PC nl zelf gebouwd uit losse onderdelen.

Kun je me dat aub uitleggen Gamemaster????

Bij voorbaat dank.
 
mmm.

Heb jij het over SOF normale,dus de cd is dan bruinig.Ik heb namelijk SOF special edition.Ik zal wel op het internet kijkn.In het wekend.Want ik heb geen tijd,morgen,overmorgen,en vrijdag.Jawel vrijdag avond wel.Maar als naar de 2 gote pc gaat,dus neit de grote pc met 2 kleintjes.Dan zie je geen lijst met servers.Want leg even uit,waarom je een account moet hebben dan.Ik denk dat ik al snap wat je probleem is,je wil je eigen aanmelden op een CLAN(kun je toornooien op spelen.)zo niet moet ik me er eens in verdiepen.
 
Hoi,

Ik heb ook de bruinige alleen ik heb de tactical low violence versie. Dat betekend dat ik geen bloed te zien krijg. :(

Verder zal ik ff een screenshot posten van het scherm wat ik te zien krijg. Hopelijk lukt dat.

Ik post m zo ff.

Greetzzzzz Daan
 
Hoi,

Ik open SOF en ga dan naar multipayer en klik op dit:
sof_1.jpg


Dan klik ik daarop en krijg dit:
sof_2.jpg



Dat lukt dus niet want ik krijg dit te lezen:
sof_3.jpg


WONnet is de server via ik MOET spelen.SOF heb ik toestemming gegeven in Zonealarm (firewall) Snap jij het nog??

Daan
 
nou.

Ik krijg wat hgeel anders te zien,maar dan weet ik hte niet sorry dan.Maar misschien weet jij dit.Ik wil bij muliplayer een ander mannetje hebben,weet je ook waar je deze kunt downloaden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan