Sof2 foutrapport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Montanaa

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2005
He, ik heb sinds een tijdje een probleem met het spel: Soldier Of Fortune II.

Als ik aan het spelen ben, loopt ie na een tijdje vast en krijg ik een foutenrapport die ik moet verzenden. :(

Ik snap niet hoe dit komt en wou vragen of jullie weten hoe dat komt. :(

Alvast Bedankt ;)

En wat staat er dan in het foutenrapport?

Verstuur het eens; meestal krijg je dan een pagina met uitleg.

Heb je de laatste update van het spel geïnstalleerd?
Genoeg vrije ruimte op de harde schijf?
De schijf gedefragmenteerd?
Probeer zo weinig mogelijk programma's mee te laten lopen (naast de klok) tijdens het spelen.
Probeer eens de nieuwste driver van je videokaart.

Frisian ik had alles goed wat jij zei, maar ik had alleen me schijf niet gedefragmenteerd. Ik ga dat nu doen en daarna ga ik weer soldier spelen en als ik weer zo'n bericht krijg zal ik wel ff posten wat erin staat. :)

Ok, ik heb weer dezelfde fout en in het rapport stond een hele lang inhoud die ik niet kon kopieren, maar dit kon ik wel kopieren. aan het bestand werd de volgende bestand gekoppeld:

C:\DOCUME~1\Omarr\LOCALS~1\Temp\WER1.tmp.dir00\appcompat.txt

en 5 seconde daarna zelfde foutenrapport met deze bestanden aan de fout gekoppeld:

C:\DOCUME~1\Omarr\LOCALS~1\Temp\WER2.tmp.dir01\SoF2MP.exe.mdmp
C:\DOCUME~1\Omarr\LOCALS~1\Temp\WER2.tmp.dir01\appcompat.txt

Kan iemand mij AUB helpen, want ik krijg de hele tijd dit probleem en zo kan ik niet meer spelen :(

Heel erg graag.
Alleen heb ik geen flauw idee waar het aan zou kunnen liggen.

Geplaatst door Montanaa
Kan iemand mij AUB helpen, want ik krijg de hele tijd dit probleem en zo kan ik niet meer spelen :(

rustig rustig! Maar goed uhja verwijder anders even het spel en instaleer het is opnieuw kijk dan of het weg gaat.

Ik heb me pc opnieuw geinstalleerd en het spel een aantal keer en het probleem doet zich nog voor, MAAR

Ik heb op google ingetypt: Appcompat.txt

en kreeg heel veel mensen die een soortgelijk probleem hadden maar ik snap die oplossingen niet, kunnen jullie daar mischien ff naar kijken? Bij google: appcompat.txt intypen

Dit heeft met Win XP Sp2 te maken

appcompat.txt is een textfile die windows genereerd als er dingen niet met elkaar compatible zijn, het blijkt een veelgezien fout te zijn na het installen van hotfix Q328310 (sp2) .. dat is dus te herstellen door of deze hotfix zelf weer te verwijderen (not recommended) of de inmiddels daarvoor verschenen patch via windows update te installen .. het is btw een conflict met de windowsinstaller volgens de diverse sites.

DIT KOMT NIET VAN MIJ!!! Check ff de link!
http://forum.tweakzone.nl/topic/26189 komt je na een beetje scrollen dit bericht tegen.

Configruatiescherm> Software> En dan het bovenstaande uitleg toepassen.

Ik kan niet verzekern dt dit helpt natuurlijk

Ik kan bij software geen sp1 of sp2 vinden :S

Is er niemand van deze site die weet waar het probleem aan ligt?

Ik wil niet opgeven, maar ik niet dat er IEMAND is die een antwoord heeft op deze vraag.

de bestand die het foutenrapport aangeeft is Sof2MP.exe. En in mijn voorgaande berichten kun je zien dat appcompat.exe er ook mee te maken heeft.

maar toen ik op een site , sof2mp.exe liet scannen was dit het resultaat:

Service load: 0% 100%

File: SoF2MP.exe
Status: INFECTED/MALWARE
MD5 74f4641fec2bf868c038a4a44f0d3ff4
Packers detected: -
Scanner results
AntiVir Found W32/Parite
Avast Found Win32:Parite
AVG Antivirus Found Win32/Parite
BitDefender Found Win32.Parite.B
ClamAV Found W32.Parite.B
Dr.Web Found Win32.Parite.2
F-Prot Antivirus Found W32/Parite.B
Fortinet Found W32/Parite.B
Kaspersky Anti-Virus Found Virus.Win32.Parite.b
mks_vir Found W95.Parite.B
NOD32 Found Win32/Parite.B
Norman Virus Control Found W95/Pinfi.A
VBA32 Found Win32.Parite.B

Heey Frits, als je het
edit.gif
gebruikt kun je het bericht bewerken en hoef je niet telkens een nieuwe te plaatsen ;).

Ok, ik ben er van overtuigd dat niemand hier het antwoord weet. Ik zoek wel op andere fora. Bedankt voor de hulp! :)

Ik heb het antwoord al gevonden. Het was heel makkelijk, verbaas me dat niemand het hier wist. Mischien zitten hier niet echt veel pc - experts

Het zou misschien leuk zijn als je je kennis zou willen delen.
Dan heeft iemand met hetzelfde probleem er ook nog wat aan.

En wat betreft de pc-experts.
We doen dit allemaal voor de hobby, het is niet ons werk.
Daarom loop je de kans dat het even kan duren voordat er iemand reageert die wél verstand van heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan