Softice

Status
Niet open voor verdere reacties.

BugMenOT2

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2006
Ik heb Softice geinstalleerd en de xp-patch ook , nu heb ik een probleem als iksoftice wil opstarten dan komt er een blauw scherm en zegt het dat er een fout is gevonden en dat ik moet kijken of de soft-en hardware goed is geinstaleerd en kan ik niks anders doen dan de pc te resetten.
kan iemand mij helpen?

ps:ik heb een "Intel Core 2 (duo) cpu" mischen ligt het daaraan.;)

Dat is wel een oudje, ga eens op zoek naar de Softice_xp.zip, of bedoelde je die met die patch.

Ik heb het ooit eens gebruikt, lang geleden, in de vorige eeuw, heb 't niet meer, en zou zo ook niet weten, welke versie nu wel werkt, misschien toch even verder zoeken?

Of het door de Core 2 duo komt, lijkt mij sterk, maar je weet het niet, hè, en ik ook niet.

Ik kan je niet verder helpen, sterkte.

Toch bedankt voor de hulp.:thumb:
Maar ik vindt direct niks ik heb met een paar trukjes google een beetje doorzocht ik vindt alleen de patches voor xp (de patch die ik al eerder heb vermeld),nu heb ik een klein programma die vanzelf patch maar niks helpt mij ermee weg:confused:
waarom is het zo moeilijk terwijl er op internet niks anders te lezen valt dat ze er succes mee hebben?

Laatst bewerkt:
Welkom bij Helmpij.nl

Bij dat blauwe scherm, welke foutmelding staat daar precies?

daar kom ik wel nog is op terug want dat is een error-scherm en slecht voor je pc maar ik kom terug:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan