Software aanbiedingen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jcsmit

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2005
Regelmatig krijg ik vanuit de US, van Kenny...., Esther..., Danny..., noem maar op, goedkope software-aanbiedingen. Het gaat dan om grote programma's als Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe Indesign, Microsoftprodukten, enz. voor bedragen die hier onvoorstelbaar zijn.
Is er iemand die hier weleens op heeft gereageerd en kan deze persoon mij aangeven of dit betrouwbaar en legaal is?

m.vr.gr.
Hans

Laatst bewerkt:
Volstrekte OPLICHTING!

Nooit mee in zee gaan.. Buitendat; als je reageert krijg je alleen maar meet troep binnen.

Zij bieden software aan met 95% korting; dat is nergens te halen.

Spam dus...ik zou er niet op ingaan!! Uiterst onbetrouwbaar!

Heel goed dat je het eerst uitzoekt en hier vraagt trouwens:thumb:

Heren,

Sneller antwoorden kan haast niet. Ik denk dat dit voor mij al duidelijk genoeg is.
Veel dank!

m.vr.gr.
Hans

Dit is inderdaad SPAM, ook het los verkopen van OEM licenties (of gekopieerde) is illegaal en dus bij wet verboden.

Mag ik je nog een tip geven?
Instaleer een spamfilter zodat je deze mail buiten de deur kan houden. Ik gebruik zelf Mailwasher naar volle tevredenheid.......
Als je wil heb ik de Free versie wel voor je!

Raymond,

Bedankt voor de tip. Ik heb een spamfilter geinstalleerd, genaamd Spamfighter. Ooit iets over gelezen in een computerblad en tot nu toe bevalt deze mij ook wel, alleen de mensen achter deze mailtjes, zijn zo bijdehand, dat ze steeds weer nieuwe afzendernamen e.d. bedenken en dan wil er nog weleens eentje doorpiepen.

Groet, Hans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan