Software ArcSoft verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schul

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Berichten
340
Uit mijn Program Files wil ik ArcSoft met PhotoBase 3, PhotoImpression 6 en VideoImpression 1.6 verwijderen. In de software is ook geen unstall opgenomen.
In Configuratie/Software komt dit program niet voor. Ook op de website van ArcSoft is er niets van te vinden. Ook met de CCleaner waarin een deïnstallatieprogram is opgenomen komt deze niet voor.
Hoe krijg ik deze software uit mijn pc. Kan ik dit ook mogelijk handmatig uit al de registers items van Arcsoft verwijderen? Of is er een betere oplossing?
 
Hoi,
als je het programma niet al te lang op je pc hebt zou je eens met systeemherstel kunnen proberen.
Is het soms een probeerversie? Omdat er geen uninstaller bijzit?
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het wel een oud programma is de bestanden geven een datum aan vanaf 2001
Het kan best een probeerversie zijn geweest maar hoe kom ik daarvan af?
 
Laatst bewerkt:
Je zou eens met Revo Uninstaller kunnen proberen
 
Helaas komt ArcSoft ook in "Revo Uninstaller" niet voor.
 
Weet niet of het zin heet, maar heb je al eens via zoeken naar alle uninstallers gezocht?
 
Weet niet of het zin heet, maar heb je al eens via zoeken naar alle uninstallers gezocht?

In de bestanden en subbestanden van ArcSoft komen geen unstallers voor alleen "uninstall.ico" en dit blijkt een afbeelding te zijn. Daarbij is ook een .exe file die wel degelijk blijkt te werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan