Software Distribution Service 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

piggelmee

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2000
Berichten
228
Hallo mensen
Vanochtend kreeg ik een melding van een update van
Software Distribution Service 2,0. Heb het geinstalleerd.
Toen de notebook opnieuw opgestart en toen kwam de volgende melding:
"Systeem DLL bestand user 32 dll verplaatst.
Verplaatsing was nodig omdat DLL bestand C:windows/system32/HHCTRL.OCX nam een adresbereik in beslag dat was gereserveerd voor systeem DLL bestanden van Windows.
Neem contact op met de leverancier voor een nieuwe versie"

Laat ik nu NIET weten welk programma dit HHCTRL. is? En probeer ik een systeemherstel te doen dan gaat dat niet, door deze software distribution service.
Is dit DLL verhaal belangrijk? Wat betekent dat HHCTRL.OCX?
Geen idee. Vind het wel vreemd. Het leek van microsoft te komen de update maar of ik me nu zo vergist heb??? :(
 
tsja

ik heb die update gedaan.
maar bij opstarten krijg ik steeds dezelfde melding
en erboven staat
RTHDCPL.EXE en het klinkt in de notebook of er iets wordt gescand oid, de schijf gaat tekeer, heb opnieuw opgestart en nu is het stil,maar hoe kom ik in de staat van hiervoor terug? systeemherstel werkt niet
 
raar

ik heb die free scan gedaan. er komen 47 fouten voor. maar hij kan er maar 15 gratis repareren, voor de rest moet ik betalen.dat doen we maar niet...
 
Hoi !

Scan je PC is grondig op Ad/Spyware, virussen, Trojans..

Goede aanwijzingen hoe te werken genoeg hier op het forum te vinden.

Greetz,

Harry.
 
gescand

Hallo Harry, ik heb alles gescand en er was het e.e.a. gevonden. dit heb ik verwijderd.Toch blijf ik de foutmelding krijgen.
Ik moet contact opnemen met de leverancier van HHCTRL.OCX voor een nieuwe versie. Dat heb ik inmiddels gedaan, een update geinstalleerd op aanwijzing microsoft website.
RTHDCPL.EXE is de melding in de rode balk.
Wat nu.....??? heb je enig idee? ik hoop het want ik blijf de foutmelding krijgen.
 
Hallo !

RTHDCPL.EXE heeft te maken met Reaktek Sound.

Kijk es op de site voor nieuwere drivers !

Wel eerst de oude verwijderen.

Greetz,

Harry.
 
....

ik zal wel dom zijn, maar waar vind ik die realtek drivers, in de softwarelijst niets te vinden....
er is wel een realtek high definition audio in apparaatbeheer en daarvan kan ik de stuurprogr bijwerken, zal ik dat proberen?
dank je wel voor je hulp!
 
geweldig

bedankt hoor! klopt het dat dit in het engels is, en ik heb win xp home sp2 nederlands....?ik ga even verder zoeken....:thumb:
 
Hoi !

Bij de validatie voor de download kun/moet je de taal instellen !

Succes,

Harry.
 
hoera!!!

probleem opgelost!
Hartelijk bedankt!! :thumb: :thumb: :thumb:
 
software distribution center

is die nu eigenlijk betrouwbaar> het zag eruit als microsoft en was het denk ik ook....zo'n schildje...ik lees hier en daar dat meer mensen deze afzender niet vertrouwen....??:eek:
 
Bedankt Harry het probleem is nu ook bij mij opgelost.!!
 
DLL-Bestand probleem

Ja, Hartelijk bedankt Harry.... !! 'k had ook hetzelfde probleem en het is nu volledig opgelost. :cool: Nogmaals bedankt. :thumb:
 
bedankt

ik had het zelfde probleem na een update (schildje).
Ik was steeds tegen die updates (geen vertrouwen) nu ik toch maar eens een update aanvaarde kreeg ik problemen. Stuurt windows nu zelf ook al virussen de wereld in ?????
Op andere forums spreken ze over het zelfde probleem, velen hebben de oplossing nog niet. Dit zal nog een startje krijgen.

Bedankt snor en forum:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan