software eraf halen

• Onderwerp starter Onderwerp starter nixs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nixs

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
Beste Lezers.,

Dat je via software je software eraf kan halen weet ik wel maar alle andere die daar niet instaan maar wel op de pc hoe verwijder je daar alles van en veilig,of is er maar 1 oplossing
verplaatsen wat je wilt houden naar een andere gemaakte patitie dan formateren en daarna alles weer terug zetten of een deel ervan of is er een snellere oplossing of een pro die je er bij kan helpen bvb dank Jos:thumb: :thumb:

Je kan in program files in de mappen van die programma's kijken of er een uninstall bestandje staat.

nixs zei:
Beste Lezers.,

Dat je via software je software eraf kan halen weet ik wel maar alle andere die daar niet instaan maar wel op de pc hoe verwijder je daar alles van en veilig,of is er maar 1 oplossing
verplaatsen wat je wilt houden naar een andere gemaakte patitie dan formateren en daarna alles weer terug zetten of een deel ervan of is er een snellere oplossing of een pro die je er bij kan helpen bvb dank Jos:thumb: :thumb:

Wil je alsjeblieft komma's en punten gebruiken? Dat leest wat prettiger voor de helpers :)

Re:software

Iedereen bedankd voor de reacties.
Wat de punten en de komma`s betrefd zal ik mij daar aan houden.
Het is idd makkelijker lezen,het is ook niet mijn gewoonte om zo een vraag te stellen.
Dit is wel het beste forum wat ik tot nu toe ben tegengekomen,een ieder die hier dan ook maar iets mee te maken heeft verdiend veel respect.

Bedankd., Jos nixs

Jozo zei:
Je kan in program files in de mappen van die programma's kijken of er een uninstall bestandje staat.
Beste Jozo
Allereerst bedankt voor je reactie,ik heb voor de vraag al alle pro`s eraf gehaald waar een uninstal bij zit,hellaas staan er in software ook nog pro`s waar niets bij staat zelfs geen verwijderen.
Ik ben er nog niet uit welk pro ik moet halen maar kom daar wel uit op zdnet of een eerder genoende site.vgr Jos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan