software foetsie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marie1

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2002
tot mijn grote verbijstering is de gehele map met onderhoudsprogrammas zoals defragmentatie spontaan van mijn computer verdwenen.
Is er een mogelijkheid om dit terug te plaatsen zonder dat ik windows ME weer volledig op nieuw moet installeren?

Start, zoeken, alle bestanden en mappen, zoek op "defrag.exe". Vind je iets?

ja stom had wel bij zoeken gezocht, maar naar defragmentatie.
er zit dan een koppeling direct in windows.
die wel werkt
Maar de map bureau assesoires kan ik nergens vinden en ook niet wat daar verder in staat.

Als info: je homepage werkt niet. Terug naar jou vraag: je kan gerust WinME Cd erin doen en gewoon eroverheen laten instaleren. Het wordt niets verwijderd en je hebt alles weer terug. Dus: gewoon eroverheen!

Groetjes
falco

Dat zijn gewoon snelkoppelingen. Die kan je zelf weer aanmaken. Iemand met ME kan je daar vast mee verder helpen.

Groetjes,
Bennie

waarom kan ik me eigen posts niet meer verwijderen ... ??

inderdaad snelkoppelingen kan ik wel aanmaken.
Maar ik heb alleen defragmentatie en foutherstellen terug gevonden.
en volgens mij zaten er toch meer mogelijkheden in die map.
Ik ga kijken wat er gebeurd als ik me eroverheen installeer.

Als het nog niet zo lang terug is, zou ik een systeemherstel proberen.

suc6
Harry

lol, systeemherstellen is dus echt weg.

daarbij heeft die bij mij na de eerste drie maanden nooit meer gewerkt ondanks alle oplossingen die hier op helpmij gevonden waren.

eeeeh jaaaaaa

maar als je naar de datum kijkt dan zie je dat ik het al 5 dagen kwijt ben.
;-)

Sorry Marie1,

Soms zitten mijn ogen half dicht, tja als niks help,kun je ME er misschien opnieuw OVERHEEN zetten.

Al zit je hier denk ik niet op te wachten, maar je ben dan wel in een half uurtje klaar.

nogmaals suc6

Nog effe, weet dit niet zeker ( heb al een tijdje XP )

Kan je via software het ( configscherm) niet terug halen?

Dus bij windows setup?

ja haalt eerst gewoon alles weg en dan toepassen ( nou ja alles ) en daarna vink je alles weer aan.

suc6

Laatst bewerkt:
Gewoon eroverheen, gebeurd verder niets.
Systeemherstel werkt dan weer. Systeemherstel neemt alleen ruimte = niet echt nodig!
Systeemherstel raakt beschadigd (werkt niet) soms door de nieuwe Media Player of andere programma's.
IE 6 geeft ook wat problemen met systeemherstel.

Succ6
Falco

gewoon erover heen.
er gebeurd niets.
Helaas pindakaas.
er gebeurde dus echt wel wat.
Vanmorgen windows ME eroverheen gezet.
Geen internetverbinding meer.
Na 1,5 uur met helpdeskmedewerker alle opties onderzocht te hebben, bleef er niets anders over dan formateren.
Zo gebeurd, mooi niet dus.
ben nu al de hele dag bezig de schade te herstellen.
Kan nu gelukkig weer internet op, maar ben nog wel een paar uurtjes zoet om alles weer aan de gang te krijgen.

Maar één ding is nu wel zeker, de map bureauassesoires is weer gevuld. :-\

Laatst bewerkt:
Echt vreemd. Ik gebruik hier ME en nooit problemen mee als ik met de originele CD-rom eroverheen ga.
Ik denk dat iets anders aan de hand was. Ik heb bij vrienden en familie moeiteloos ME eroverheen gedaan en nooit problemen mee.
Om sommige problemen met systeemherstel te voorkomen heb ik het bestand: wininit.ini vernoemd naar wininit.bak (tip van Microsoft).

Hier kan je wat meer lezen over Systeemherstel ME:
http://www.wackyb.co.nz/index.php?option=displaypage&Itemid=167&op=page&SubMenu=

grtz
Falco

Ik vond dit nog, ik denk dat het jou probleem was:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;q309663

Voor veel vragen over WinME bewaar deze link en kijk hier rond=http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=fh;EN-US;winmefaq

succ6

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan