Software helemaal uit register verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hoogeveense RAT

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
Ik heb een probleem met een software. Het gaat om Pinnacle Studio 11 Plus, hiermee heb ik een probleem tijdens het opnieuw installeren.

Ik heb het programma helemaal van mijn PC gegooid, daarna mijn PC opnieuw opgestart om vervolgens het programma opnieuw te installeren. Nu wilde ik echter een ander serienummer gebruiken dan de eerste keer. In het veld waar ik het serienummer moet invoeren, heb ik het nieuwe serienummer ingevuld en vervolgens heb ik de installatie afgerond. Daarna PC opnieuw opgestart, programma geopend, maar toen zag ik in het programma toen ik bij de Eigenschappen keek dat de software gewoon was geinstalleerd met het oude serienummer. Hoe kan dat? Het oude programma heb ik volgens de normale de-installatie procedure verwijderd, was dit niet voldoende?

Ik heb een switch van serienummer moeten maken omdat mijn versie eerste alleen maar NTSC ondersteunt en geen PAL. Daarom heb ik hem opnieuw geinsalleerd, maar dan met een serienummer dat PAL ook activeert. Alleen werkt dit dus niet goed.

Tsja,

Dat soort sporen blijven nu eenmaal achter in je register.

Probeer eens om alles weer te de-installeren, daarna de boel op te schonen met b.v. CCleaner en het dan opnieuw te proberen

Ok, ik zal CCleaner er nu ook op loslaten. Had eerst alleen maar Registry Mechanic uitgevoerd. Bedankt in elk geval :).

Goed, ik heb nu CCleaner ook gedraaid, maar nog altijd heb ik hetzelfde probleem als eerst. Zo het er misschien mee te maken kunnen hebben dat ik al bij Pinnacle ingeschreven sta met dit serienummer?

bij mij hielp het, weliswaar niet met Pinnacle, om de map waarin het geinstalleerd stond handmatig te verwijderen. soms blijft die gewoon staan in je program files. wellicht na deinstallatie even de zoekfunctie gebruiken om alle sporen handmatig te verwijderen, vervolgens bv. ccleaner enz. enz.

Ik heb ieder bestandje dat met Pinnacle Studio 11 Plus te maken had verwijderd, maar geen succes. Ook heb ik een programmatje van Pinnacle gedownload waarmee je alle resten uit het register kunt wissen. Ook dit werkt helaas niet.

Ok, ik heb een zoekactie uitgevoerd door mijn harde schijf en ik heb een hele hoop resten gevonden van Pinnacle. Nu weet ik echter niet wat allemaal bij Studio 11 hoort en wat ik allemaal kan verwijderen, want sommige bestanden dateren uit januari 2005. Het lijkt me niet dat dit bij Studio 11 hoort, of wel? Kan ik al die bestanden die ik vind zomaar verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan