Software installatie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

YorickPeterse

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
Berichten
16
Beste menschen,
Sinds heden beschik ik over een kopie van Windows Vista Home Premium.
Alles leuk en aardig, alleen zijn er een aantal problem die nogal irrietant zijn.
Zo kan ik bijvoorbeeld bepaalde progamma's niet installeren zoals Firefox,crapcleaner of Opera, zelfs die Windows Live Downloader ( voor msn enzo ) werkt niet.
Ik heb het internet afgezocht maar kwam niet tot een oplossing.
Ik heb de Windows installer aanstan(automatisch) en DEP uitgezet(werkte niet dus staat weer aan)
Hieronder een paar screenshots van de errors en mijn specs.

Error bij firefox:

Error bij crapcleaner:

Error bij Java(deze heb ik ook bij Opera en veel andere progamma's)

Error bij installeren windows hotfix(erg vreemd dat zelfs dat niet werkt)



Ik hoop dat er iemand is die me hierbij kan helpen, dit is namelijk van levensbelang :p


p.s. Reinsall van Vista heeft niks geholpen.



Yorick.
 
Probeer alles eens van internet te downloaden, kan je mee beginnen bij CCleaner, is lekker klein. Misschien werkt het dan wel.

Succes
 
Probeer alles eens van internet te downloaden, kan je mee beginnen bij CCleaner, is lekker klein. Misschien werkt het dan wel.

Succes

Ehm...dat doe ik juist :p
Ik download CCleaner van hun website, en wil hem dan installeren, maar dan geeft hij dus die errors aan.
UAC staat trouwens UIT!
 
Laatst bewerkt:
Het is maar een gok maar zet in beveiligingscetrum die onderste 2 eens uit opnieuw opstarten en downloaden proberen.
 
Het is maar een gok maar zet in beveiligingscetrum die onderste 2 eens uit opnieuw opstarten en downloaden proberen.
Ehm...welke 2 ? Ouderlijk toezicht staat al uit, net als windows Defender ( *** progamma )
UAC staat ook uit.
Net SuperAntiSpyware geinstalleerd, dat ging weer wel, die is gemaakt met de Wise Installer, ik denk dus dat er iets mis is met de Windows installer, nu had ik die al geherinstalleerd bij de vorige install, maar dat hielp niks.
 
die bedoelde ik jammer dat het niks was ik zoek even verder.
gewoon uitvoeren ipv downloaden ook geprobeerd?
 
Laatst bewerkt:
Bedankt,

Ik had al het een en ander gevonden over die error 1335 cab..etc..
Maar dat waren oplossing zoals het schoonmaken van je CD, en ja, dat gaat moeilijk als het niet op een CD staat :p
 
tja je hebt wel schone cd's..:shocked:
Ik zie in je screens dat je dat setupje eerst op je pc zet druk eens uitvoeren als je in IE op download drukt.
 
Hoe bedoel je?Ik heb al geprobeerd om via internet explorer (firefox werkt immers niet) om het uit te voeren inplaats van te downloaden, dat resulteert in dat hij helemaal niks doet.

Net wilde ik teamspeak downloaden, krijg ik dit op de website:


De installer werkt nu ook niet meer, voorheen wel..
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Rechtsklikken op het .exe-bestand en "uitvoeren als administrator"al geprobeerd ?

Help dit alles niet, dan is op een of andere manier je installatie corrupt.

Start dan opnieuw op en kies voor:" windows memory-test".

Komen hier geen fouten uit, zou ik Vista es opnieuw installeren met een originele Vista-DVD en niet een illegale kopie.

Greetz,

Harry.
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Rechtsklikken op het .exe-bestand en "uitvoeren als administrator"al geprobeerd ?

Help dit alles niet, dan is op een of andere manier je installatie corrupt.

Start dan opnieuw op en kies voor:" windows memory-test".

Komen hier geen fouten uit, zou ik Vista es opnieuw installeren met een originele Vista-DVD en niet een illegale kopie.

Greetz,

Harry.

Ehm....Hoe start ik die memory test?Vanaf de CD?(ja die heb ik :p )

Net die memory test gedaan, die vondt geen problemen, ziet er naar uit dat ik Vista eens overnieuw moet gaan downloaden ( dat is de allerlaatste optie )
 
Laatst bewerkt:
Het ziet er naar uit dat alles wat ik download om de een of andere reden beschadigt raakt.Waarom ik tot deze conclusie kom?Omdat simpelweg alles wat ik op DVD/CD heb staan, van call of duty 4 tot NOD32 WEL! werkt, maar als ik bijv ccleaner download werkt dit niet(meestal )

Mijn systeem specs:

Windows Vista Home Premium 32bit
Intel Core 2 Duo E6400 2.13Ghz @ 2.68Hjz
2048 DDR2 667 Mhz OCZ
Nvidia Geforce 8800GTS 320MB
Sitecom WL-182 802.11n ( laatste drivers )
 
Hoi !

Een reden te meer om te beginnen met een ORIGINELE Vista-DvD !

Op een CD kan echt geen volwaardige Vista staan.

Begin daar nu eens mee: een O.S. van internet downloaden brengt vaker teleurstellingen met zich mee, vooral die z.g. vooraf geaktiveerde versie's is meestal rommel.

Daarna zijn je problemen m.i. over,

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Een reden te meer om te beginnen met een ORIGINELE Vista-DvD !

Op een CD kan echt geen volwaardige Vista staan.

Begin daar nu eens mee: een O.S. van internet downloaden brengt vaker teleurstellingen met zich mee, vooral die z.g. vooraf geaktiveerde versie's is meestal rommel.

Daarna zijn je problemen m.i. over,

Greetz,

Harry.

Meneer snor, het IS een DVD! ik spreek alleen altijd in het geval van een CD ( weet niet waarom :p )
OS is 2.13GB groot ( als download)

Ben er inmiddels achter dat de problemen worden veroorzaakt door corrupte downloads, ik zie vooruitgang :D
 
WOHOOOO, het is gelukt :D
-kopie van gamert forum-
Het probleem was dat hij met veel downloads al gelijk bij bijv 1MB begon, terwijl mijn snelheid max 150kb p/s is.
Wat ik heb gedaan is simpel
1)firefox gestart vanaf mijn U3 flash drive :D
2)firefox gedownload, deze begon gelijk bij 1MB
3)vrijwel meteen na het begin van het downloaden het downloaden annuleren
4)downloaden herstarten
en voila, nu begint hij wel van vooraf aan en werkt het prima :D
 
Het probleem was dat hij met veel downloads al gelijk bij bijv 1MB begon, terwijl mijn snelheid max 150kb p/s is.
Dat zijn corrupte downloads. Dan worden er gegevens uit de cache gehaald en aangevuld met nieuwe gegevens.
Ondanks dat dit ontworpen is om eea sneller te laten werken, wil het systeem zich er wel eens in verslikken.
 
Dat zijn corrupte downloads. Dan worden er gegevens uit de cache gehaald en aangevuld met nieuwe gegevens.
Ondanks dat dit ontworpen is om eea sneller te laten werken, wil het systeem zich er wel eens in verslikken.

Dus een simpele oplossing is het legen van het cache ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan