Software Installeren Lukt Niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

zack02

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2009
Hi,

Ik kan de meeste software niet installeren en iedere keer krijg ik een foutmelding die mij vertelt dat er iets mis is met de map "ProgramData".

Als ik bijvoorbeeld iTunes probeer te installeren krijg ik de volgende foutmelding:
2afip9e.jpg

Iedereen die een reactie kan geven die mij kan helpen ben ik enorm dankbaar, want momenteel vind ik dit vreselijk irritant. :(

PS: Mijn laptop draait Windows Home Premium 32-bits en ik heb ook al systeemherstel geprobeerd.

je zou eens moeten kijken of je wel rechten hebt op die programdata map.

Moet die map niet program files zijn die zit toch standaard al op de computer en die kun je ook niet verwijderen bij mijn weten lukt het trouwens ook niet om hem in een andere map te instaleren als dat kan?

je zou eens moeten kijken of je wel rechten hebt op die programdata map.

Er bleken geen rechten te zijn toegekend aan de map C:\ProgramData. Ik heb machtigingen toegekend aan de administrators en ik heb ook de mapeigenschap 'Alleen Lezen' aangepast. Jammer genoeg, heb ik nog steeds dezelfde foutmelding.

Moet die map niet program files zijn die zit toch standaard al op de computer en die kun je ook niet verwijderen bij mijn weten lukt het trouwens ook niet om hem in een andere map te instaleren als dat kan?

De map ProgramData is een andere map dan de map Program Files, ze staan allebei op de locatie C:\ , alleen is ProgramData een verborgen map. Ik installeer mijn files standaard ook niet naar die doelmap, maar naar Program Files. Indien ik de doelmap aanpas naar bijvoorbeeld C:\ zelf dan krijg ik nog altijd dezelfde foutmelding. Ik weet niet precies wat de map Program Data doet maar het irriteert me enorm. :confused:

Toch bedankt voor jullie hulp.

Watchdog had mij even gevraagd om deze vraag nog eens onder te aandacht te brengen sinds niemand deze nog heeft kunnen oplossen. Alle hulp is welkom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan