Software kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronnie1967

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2003
Ik wil een programma(originele cd) helemaal naar mijn hd kopieeren, zodat ik hem vervolgens samen met wat andere .exe progjes op een ceedeetje kan branden, zodat iemand anders deze progjes allemaal vanaf schijf of hd kan installeren.Maar als ik de cd open en alles sellecteer en vervolgen naar de hd wil kopieeren krijg ik ergen halverwege een foutmelding. nu komt de domme vraag: Wat doe IK fout???
wie helpt mij verder???
alvast bedankt, van een oprechte amateur(op pc gebied)

Het is mischien wel handig als je zou vertellen wat voor foutmeliding je krijgt. In een een fout melding kan een hint staan over wat er fout is gegaan.

koieeren

de cd is niet beveiligd, en de foutmelding is als volgt:kan_user 1 niet kopieeren.gegevensfout(cyclische redundantie controle)

Ik heb altijd geleer dat cyclische redundantie controle betekent dat de cd beschadigd is, dus is je cd mischien beschadigd?

kopieren

betreft nagelnieuwe kopie van nagel nieuwe cd zit niet 1 krasje op en ik heb hem ook probleemloos kunnen installeren.

Ik denk dat Pretender gelijk heeft. Het gaat niet om een krasje dat je kan zien of niet. Ik weet niet wat je wil kopiëren maar soms kan een bestand “beetje” beschadigd zijn.
Vergeet niet dat soms wordt niet alles direct geïnstalleerd.
Voorbeeld: je installeert Office. Maar als je later spelling controle wil uitvoeren in het Engels dan vraagt hij naar de CD.
En bij deze soort kopieën: gebruik altijd top kwaliteit Cd’s. Ik noem geen merken om geen gezeur te krijgen van reclame of zo.

Falco

Welk programma gebruik je om te kopieëren?

kopieeren

Ik weet niet wat een bin file is em het programma om te kopieeren doe ik gewoon met windows (copy/paste) maar wat ik graag wil is van de installatie cd een exe bestand maken wat vanaf de harde schijf te installeren is,net zoals je du veel exe bestanden kunt downloaden van internet. dit om meerdere progjes op 1 cd te zetten.

Je zou met clone-cd een image bestand kunnen maken op je HD.

kopieeren

mijn bedoeling is dat ik een opstart cd omzet naar een exe bestand op mijn hd. dat krijg ik niet v0oer elkaar het kopieeren van de cd lukt wel dat is het probleem niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan