Software meerdere malen openen in OSX

Status
Niet open voor verdere reacties.

flipmoo

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Hallo,

Ik heb een klein probleempje...
Ik kan sinds het 1 op het andere moment niet meer meerdere malen een stukje softeware openene. denk hierbij aan fire fox meerdere keren openen om naar verschillende websites te gaan of finder ofzo.

Weet iemand waar ik dit kan veranderen??

Alvast bedankt

(ik werk met osx 10.5 (leopard)

koen

Niet (=nog niet) vertrouwd met Leopard, maar waarom zou je dezelfde applicatie meermaals openen ipv een nieuw venster te kiezen (File>New...) of "tabbed browsing" in te stellen?

Niet (=nog niet) vertrouwd met Leopard, maar waarom zou je dezelfde applicatie meermaals openen ipv een nieuw venster te kiezen (File>New...) of "tabbed browsing" in te stellen?

Begin al redelijk vertrouwd te raken. En ik werk ook met meerdere schermen... en met teabbladen... maar als ik op een ander bureaublad weer een firefox scherm (of wat dan ook ) wil openen... dan linkt hij me terig naar me bureaublad waar firefox al open staat in plaats van een neiuw scherm te openen...
En daar helpen tab bladen dus ook niet bij....

Ik zoek dus nog steeds antwoordt op mijn vraag!!

ik wil nog even benadrukken dat dat nieuwe scherm moet openen op het moment dat ik op het logo in me dock klik... dus niet via bestand neit venster...

Ik weet niet... maar zou dit kunnen te maken hebben met je Finder Voorkeuren? Nl.: openen in een nieuw venster versus openen in hetzelfde venster? Kijk eens goed wat de mogelijkheden zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan