Software Motorola V220 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarita

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2004
Hoi,

Ik wil dus ringtones enzo op mijn V220 zetten, alleen de software werkt niet bij mij. Ik heb geen idee waaraan het zou kunnen liggen. Ik heb al verschillende versies van Mobile Phone Tools gebruikt en het werkt nog steeds niet. Het stomme is dat het eerst wel werkt voordat mijn pc opnieuw werd geinstalleerd.
Als ik het isntalleer krijg ik een fouwmelding dat het niet werkt op Windows XP, je kunt dan kiezen tussen doorgaan of afbreken. Als ik doorgaan klik gaat hij eerst de telefoon zoeken. Dit vind hij niet.

Weet iemand waaraan dit kan liggen? Ikzelf heb dus geen enkel idee :confused:

Bedankt

Toevallig heb ik het zelfde probleem gehad met mijn Motorola V980. Toen heb ik het geprobeerd met de nieuwste versie dat hielp niet. Toen heb ik dus een cd gevonden met Mobile Phone Tools en dat is versie 3.0F. Meerdere mensen schijnen dat probleem te hebben met de nieuwere versies. Dus misschien is het handig om die versie (3.0F) even via een torrent te downloaden. Misschien via deze link

Laatst bewerkt door een moderator:
waarschijnlijk moet je eerst de usb drivers installeren (gsm nog niet aansluiten). zijn ook te vinden via internet/ motorola forum etc.

Speedy, je link is de regels van dit forum.

Drivers downloaden kan dus helpen, maar hoe weet ik welke drivers ik nodig heb?

Ik heb wel MPT 3.0 gevonden, maar daar wordt naar een WidComm.dll gevraagd. Ik heb de file zelf wel gevonden, maar ik heb geen idee hoe ik het dan verder moet doen.

Laatst bewerkt:
Die link heb ik aangepast omdat die tegen de regels van helpmij was

Er is toevallig net een nieuwe versie van mobile phone tools uitgekomen (3.23). Wanneer je mobile phone tools hebt geinstalleerd moet je even LiveUpdate laten lopen, dan wordt je software geupdate. Als het dan niet werkt zou ik maar eens even goed op internet zoeken of jouw mobiel wel geschikt is om aangesloten te worden op mobile phone tools.

Zouden jullie mij alstublieft de software kunnen sturen die hoort bij de motorola V220, Want ik heb al een aantal malen geprobeerd deze te downloaden en zoeken maar het lukt steeds niet. Mijn mail is peter_knaap@hotmail.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan