software niet te openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hreisch

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2003
software welke ik op een cd heb staan krijg ik niet geopend. ik krijg continue de melding document naam of pad is niet geldig en controleer de bestands machtiging.
help

CD bekrast\vuil\beschadigd\vettig? Kopieer de inhoud van de CD naar een tijdelijke map op de harde schijf en probeer het opnieuw.

Groetjes,
Bennie
P.s. is die CD origineel, of een zelfgebakken?

Nee, ik kan de bestanden ook niet kopiëren, de gegevens staan op een RW-CD, als je de CD opent met verkenner dan ziet alles er goed uit tot je het probeert te openen of te kopiëren.

Geplaatst door hreisch
Nee, ik kan de bestanden ook niet kopiëren, de gegevens staan op een RW-CD, als je de CD opent met verkenner dan ziet alles er goed uit tot je het probeert te openen of te kopiëren.

zijn het niet toevallig snelkoppelingen die je op de CD gebrand hebt ??

nee het zijn complete bestanden dat kan ik zien aan d bestands groote

Heb je deze bestanden op een normale manier gebrand of heb je gebruik gemaak van bijvoorbeeld Incd of Direct cd?
Kijk eens of je met het brandprogramma, waarmee de cd-rw gemaakt is, bij de bestanden kan komen.

ik heb dit gewoon met nero express gebrand. Ik kan het bestand ook niet via nero openen. ik zie ook de grote van het bestand dus het is geen snelkoppeling, ook de diverse iconen zijn gewoon zichtbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan