Software online betaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter buram
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

buram

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2003
Hallo,

Ik zoek voor mijn webshop, software waarmee bezoekers online hun betalingen kunnen doen. Ik heb begrepen dat zulke software erg prijzig is, maar paypal en way2pay zijn wat minder duur.

Mijn vraag is of er uberhaupt software te koop/downloaden is (shareware/freeware) wat ik voor me site kan gebruiken.
Ik ben er ook niet uitgekomen of paypal en way2pay te downloaden zijn via hun site (shareware/freeware???)of is dat niet mogelijk.

Je kunt ze gewoon hun creditgegevens door laten geven, maar ik denk dat je dan weinig klanten krijgt.
Het gaat natuurlijk vooral om het beveiligingsaspect voor de betalers en dit kost natuurlijk geld.
Helaas moet jij dit voor een groot deel betalen.
hetzelfde geldt voor pinautomaten in winkels.

Online betalen

Ik ben vooral op zoek naar een titel van een software, of een PHP of een ander programmeertaal script waarmee ik dit kan fixen. Graag reacties hierop.

al eens gedacht cq.gecheckt

al eens gedacht cq.gecheckt wally wally
soort prepaid kaart
betalingen tot €250,--
voor de koper anoniem geen creditcard gegevens
voor verkoper gegarandeerde betaling

Script

Nee dat is uit denboz. kant en klare software, paypal, way2pay of wally cards zijn echt verboden, het is een schoolopdracht.

Ik zou graag een script willen hebben, PHP is een optie, waarmee ik dit voor elkaar kan krijgen.

KOM OP helpteam!!!!!!!!!!!!!!

Maar als het een schoolopdracht is, dan is het toch de bedoeling dat jehet zelf uitzoekt en door het zoekproces gaandeweg leert? :)
Wanneer wij dan een oplossing geven dan verstoren wij dus jouw ontwikkeling. ;)

PPFFFFFFFFFF

Jaja, mooie redenatie. Voor de genen die mijn vraag willen beatnwoorden, lees de bovenstaande vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan