software op installatiecd plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarvo

Meubilair
Lid geworden
23 apr 2001
Berichten
7.920
Beste allemaal,

Ik heb het progje Nlite om drivers en sp2 te integreren in de installatiecd van windowsXP.
Dit werkt magertjes, maar als je geluk hebt doet je cd het goed.
Wat ik wil weten is of er een manier bestaat om ook andere software meteen mee te laten installeren met windows XP, zoals nero, NOD32, browser, antispyware enz enz. Uiteraard wordt het dan een windows XP dvd, maar dat is geen probleem.
Het moet kunnen, want die recoverycd's van compaq enzo doen het ook. Iemand een idee?
 
Reactie:

Ik dacht altijd dat een recovery-cd gewoon een ghost image terug zet. Dat zou je toch ook kunnen doen?
Hoewel een installatie-dvd natuurlijk het voordeel heeft dat die ook op een andere (willekeurige) machine bruikbaar is.
Ben benieuwd naar de verdere reacties.
 
Weet ik niet of dat echt ghost images zijn. Bij een compaq kan je ook de software apart installeren.
Misschien dat zij een combinatie gebruiken van een ghost image met de bestanden er los bij en dat mooi in een setupmenu hebben verpakt?
Ik wil pertinent geen image gebruiken, omdat ik de vrijheid wil heben tijdens de installatie. Een image overschrijft een hele partitie.
Wat ik wel weet is dat je met Nlite software apart in een map op de cd erbij kan zetten, maar dan moet je nog achteraf alles zelf doen. Het enige voordeel daarvan is dat je al je software bij elkaar hebt.
 
Komt in de buurt, maar al mijn gegevens achterlaten voor een 30dagen probeerversie zie ik echt niet zitten. Ik heb één van de weinige hotmails waar 0,0% spam op ontvangen wordt ;) En wat ze met mijn thuisadres moeten.... :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan