Software opstartprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

steviesweet

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2007
Berichten
8
Hallo,

ik heb al tijden een probleem met het opstarten van Limewire. Als ik op het pictogram op mijn bureaublad dubbelklik dan start het op en krijg ik het kleine beginscherm te zien waarop 'loading...' staat, je kent het wel. Daarna zou het programma zelf op moeten starten, maar er gebeurd niks! Geen foutmelding o.i.d., het beginscherm verdwijnt gewoon. Ik heb alles al geprobeert, andere versies, opnieuw installeren, via andere wegen openen, maar het werkt niet.

Sinds deze week heb ik de software PokerOffice op mijn computer en deze weigert 9 van de 10 keer ook op te starten nadat ik het loaidng-scherm heb gezien. Zojuist Norton 360 geinstalleerd waarbij het probleem zich ook voordoet, alleen heeft dat geen beginscherm dus gebeurd er gewoon niks bij het proberen te openen van het pictogram/via het startmenu.

Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?
 
Probeer of je met systeemherstel alles weer in oorspronkelijke staat terug kan zetten.
Als ik het zo lees lijkt het erop dat er een virusje tegelijkertijd met dat poker is geinstalleerd.
 
PokerOffice is een hoog aangeschreven statistisch hulpprogramma waarvoor betaald moet worden, maar ik zal het systeemherstel proberen.

Ik wil benadrukken dat ik het opstartprobleem met limewire al zeker een jaar heb.
 
Limewire maakt gebruik van Java, is jouw java wel up to date?

Wel eerst limewire verwijderen en java updaten, dan weer limewire instaleren.
 
Enige voortgang in deze draad?
 
Ik heb hetzelfde probleem gehad.
Bij mij was de oorzaak dat Java corrupt was.
Ik zou eerst proberen een oudere versie van Java op te zetten en kijken of Limewire dan werkt.
Bij mij werkte het wel weer. (versie 5)
Welke besturingssysteem heb je?
 
mijn Java is up to date

Okay, maar ik had ook de nieuwste versie, en die werkte juist in één of andere manier niet.
Download hier de java versie 5.
Verwijder eerst de huidige java versie via het configuratiescherm en installeer dan pas Java versie 5.
Als alles eenmaal goed is verlopen, kun je kijken of limewire werkt.

Succes :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan